ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از «ZenFone 3 Max»، فبلت قدرتمند ایسوس

تا معرفی موبایل های جدید سری ZenFone زمان زیادی باقی نمانده و شرکت تایوانی ایسوس تصمیم دارد در روز ۳۰ مه - ۱۰ خرداد ماه، در نمایشگاه کامپیوتکس از محصولات جدید این خانواده پرده بردارد. در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

تا معرفی موبایل های جدید سری ZenFone زمان زیادی باقی نمانده و شرکت تایوانی ایسوس تصمیم دارد در روز ۳۰ مه - ۱۰ خرداد ماه، در نمایشگاه کامپیوتکس از محصولات جدید این خانواده پرده بردارد.

در این میان ولی ZenFone 3 Max نقش بزرگترین موبایل در خانواده ZenFone 3 را بازی خواهد کرد که البته منابع مختلف ادعا می کنند که از بدنه ای فلزی و یکپارچه و همچنین باریک برخوردار است. تصویر فوق نیز از ذن فون ۳ مکس منتشر شده که آن را در حال استفاده به نمایش می کشد.

وب سایت ASUSClub در این میان رندر پایین را منتشر کرده و بیان می کند که نمونه مکس، دارای نمایشگر ۵.۹ اینچ و رزولوشن تمام اچ دی خواهد بود.

zenfone-3-info

در این بین، نمونه مکس و همچنین نسخه استاندارد، به چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم مجهز شده اند.

نمونه سوم از موبایل یاد شده با کد Deluxe همراه خواهد شد و از سخت افزار ضعیف تر و قیمت پایین تری بهره خواهد برد. گفته می شود ایسوس تصمیم دارد در نمونه Deluxe از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۱۵ بهره گیرد.

وب سایت ASUSClub اشاره می کند که ایسوس تصمیم دارد موبایل های سری ذن فون ۳ را با رنگ های طلایی، رزگلد، نقره ای، سفید و مشکی عرضه کند. از طرفی ذکر شده که گران ترین نمونه که احتمالا مربوط به ذن فون ۳ مکس خواهد بود، به سنسورهای ۲۳ و ۸ مگاپیکسلی دوربین مجهز گشته. رابط کاربری همه دستگاه ها نیز ZenUI 3 خواهد بود که البته روکشی است بر اندروید مارشملو.

همانگونه که ذکر شد، ایسوس در ۳۰ مه - ۱۰ خرداد ماه تصمیم دارد از خانواده ذن فون و سایر محصولات سری ذن در نمایشگاه کامپیوتکس پرده بردارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    وقتی اندازه صفه نمایش ذکر نشده، از کجا فهمیدیدم فبلت هست؟

مطالب پیشنهادی