ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Mathpix می تواند معادلات دست نویس ریاضی را برایتان حل کند

ریاضی درسی نیست که همه بتوانند در آن قوی باشند؛ خصوصا آنهایی که در دوران دانشجویی زحمت چندانی به مغزشان برای حل مسائل این درس نداده اند. اما به لطف تکنولوژی تشخیص دست خط، از امروز در iOS ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

ریاضی درسی نیست که همه بتوانند در آن قوی باشند؛ خصوصا آنهایی که در دوران دانشجویی زحمت چندانی به مغزشان برای حل مسائل این درس نداده اند. اما به لطف تکنولوژی تشخیص دست خط، از امروز در iOS اپلیکیشنی به نام Mathpix را در اختیار دارید که می تواند فقط از طریق گرفتن عکس از معادلات ریاضی، در کسری از ثانیه پاسخ آنها به همراه راه حلش را به شما تحویل دهد.

رابط کاربری Mathpix مثل تمام اپلیکیشن های استاندارد عکاسی است: با ورود به آن تصویر دوربین را مشاهده می کنید که حالا باید روی کاغذی که فرمول رویش نوشته شده فوکوس کرده تا اپلیکیشن با تشخیص آن، به سرعت کار محاسبه و تحویل پاسخ را برایتان انجام دهد.

یکی از امکانات جالب این اپ، نمایش مراحل رسیدن به پاسخ به صورت گام به گام است تا بدانید از چه راه هایی می توان به پاسخ معادلات دست یافت. Mathpix برای تشخیص معادلات از روی عکس، عملیات پردازش سنگینی انجام می دهد که برای اجرای این کار به اینترنت احتیاج دارد.

Mathpix 1

نکته دیگر این که Mathpix از معدود اپلیکیشن هایی است که به غیر از حل مسائل از روی متون چاپی، توانایی تشخیص دست خط افراد را هم در فهرست قابلیت هایش دارد. گفتنی است که این اپلیکیشن توسط نیکو جیمنز، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه استنفورد طراحی شده و استاد وی پاول فرل نیز در توسعه آن او را یاری کرده است.

تیم توسعه Mathpix ادعا می کنند که اپلیکیشن شان نخستین محصول نرم افزاریست که توانایی حل مسائل ریاضی را از طریق تشخیص دست خط برای کاربران موبایل به ارمغان آورده. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

Mathpix - Solve and graph math using pictures

Mathpix - Solve and graph math using pictures

سازنده: Mathpix قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 9.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m e t i
    m e t i | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    اععععع چرا اندروید نداره خب? ?
    حالا چطوری حسابانو قبول شم اوه شت?
    نمیشد چارسال زودتر معرفی میشد
    سه ساله دارم دیفرانسیل امتحان میدم شت? ?

  • mohammad
    mohammad | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    من اندرویید موخوام راستی چرا زودتر نزاشتین امتحان ریاضی تموم شد اینو میداشتم بیس میشدم

مطالب پیشنهادی