ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس با لوگوی «فراتر از واقعیت مجازی» به استقبال تکنولوژی VR می رود

واقعیت مجازی، پر بحث ترین تکنولوژی این روزهاست که هواداران بسیاری را نیز به خود جلب کرده است. در این بین، شرکت ایسوس هم تصمیم دارد با ارائه محصولاتی که از لوگوی «فراتر از واقعیت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

واقعیت مجازی، پر بحث ترین تکنولوژی این روزهاست که هواداران بسیاری را نیز به خود جلب کرده است. در این بین، شرکت ایسوس هم تصمیم دارد با ارائه محصولاتی که از لوگوی «فراتر از واقعیت مجازی» برخوردار هستند، به کاربران این آگاهی را برساند که برای این پلتفرم بهینه شده اند و افراد می توانند با خیالی راحت، آنها را تهیه کرده و در این زمینه مورد استفاده قرار دهند.

برای مثال، اگر تصمیم به استفاده از آکیلس ریفت داشته باشید، نیازمند یک کامپیوتر قدرتمند خواهید بود که به آخرین سخت افزارهای بهینه شده برای واقعیت مجازی نیازمند است. نماینده ایسوس در ایران طی یک بیانیه خبری، متن ذیل را برای دیجیاتو ارسال نموده و توضیحاتی تکمیلی در همین راستا ارائه می دهد که از شما دعوت می کنیم آن را مطالعه کنید.

شرکت ایسوس به تازگی لوگوی «فراتر از واقعیت مجازی» را معرفی نموده است. این علامت، نشان دهنده سازگاری و اطمنیان به مصرف کننده است که به راحتی می تواند از مادربورد و کارت گرافیک خود برای بازی های واقعیت مجازی استفاده نماید. ایسوس با شرکت های مختلفی که در زمینه واقعیت مجازی فعالیت دارند، همکاری کرده تا مطمئن شود که تمام قطعات تولیدی ایسوس با نسل جدید لوازم واقعیت مجازی همخوانی دارد.

همکاری ایسوس با شرکت های دیگر به این معنی است که تمام قطعات ایسوس که دارای علامت VR Ready هستند، دارای فریم وِر و نرم افزارهایی هستند که با قطعات واقعیت مجازی همخوانی کامل دارند. علامت VR ready بر روی کالاهایی قرار دارد که با هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت تست شده اند و هر زمان که HTC Vive نیز عرضه شود با کالاهای ایسوس هماهنگی کامل خواهد داشت.

آماده برای بهترین تجربه از واقعیت مجازی

اگر چه یافتن مشخصاتی که بتواند حداقل کیفیت را برای وسایل واقعیت مجازی پشتیبانی کند آسان است، اما مطمئن شدن از اینکه یک دستگاه با واقعیت مجازی همخوانی داشته باشد و سازگار باشد کار بسیار سختی است. ایسوس به منظور مطمئن شدن از همخوانی قطعات خود، تمام برنامه ها و فریم وِرهای مختلف را آزمایش کرده و سازگاری آنها را کنترل می نماید.

ایسوس لیست کالاهایی را که با آکیلس ریفت سازگاری دارند منتشر کرده و همینطور پس از معرفی HTC Vive در آینده ای نزدیک نیز لیست قطعات سازگار با این مدل منتشر خواهد شد. کاربرانی که علاقه به خرید کامپیوترهای شخصی  با امکان واقعیت مجازی دارند، می توانند به تارنمای Beyond VR Ready ایسوس مراجعه نموده تا لیست کالاهای سازگار را در دسترس داشته باشند. ایسوس به صورت دوره ای این لیست را به  روز نگه می دارد تا کاربران همواره بهترین انتخاب را برای کامپیوترهای شخصی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سیاوش
    سیاوش | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    اینو میشه ما آماده هستیم هم معنی کرد(وی آر ردی)!!

  • کامی
    کامی | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    شبیه لوگوی ده سال پیشه

مطالب پیشنهادی