ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Risky Road؛ کچاپ دیگر آن طعم همیشگی را ندارد

فکر کنیم در محل کار Ketchapp درختی وجود دارد که هر ماه یک بازی میوه می دهد. با وجود این که در چند ماه گذشته، فاصله زمانی بین انتشار آثار این شرکت بسیار کم بوده، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

فکر کنیم در محل کار Ketchapp درختی وجود دارد که هر ماه یک بازی میوه می دهد. با وجود این که در چند ماه گذشته، فاصله زمانی بین انتشار آثار این شرکت بسیار کم بوده، اما همچنان می توان از آن ها لذت کافی را برد. البته Risky Road زنگ خطری را برای کچ اپ به صدا در آورده است. به نظر می رسد فرمول بازیسازی کمپانی مورد بحث به تاریخ انقضا خود نزدیک شده و باید به دنبال اکسیر جدیدی برای موفقیت گشت.

چون همانند بسیاری از آثار کچ اپ سادگی از سر و روی Risky Road می بارد. نمی خواهیم بگوییم رابط کاربری و گیم پلی ساده المان بدی در بازی های موبایل محسوب می شوند. اتفاقا بر عکس، یکی از رازهای موفقیت بسیاری از عناوین همین سادگی آن ها هست. ولی کچ اپ کمی بیش از حد این عنصر را چاشنی کار خود کرده است. با تمام این صحبت ها، بالاتر هم گفتیم که Risky Road هنوز جذابیت های خاص خود دارد.

اگر این گونه نبود که بازیکن ها در همین مدت کوتاه از آن استقبال نمی کردند. بنابراین بیایید به توضیحات بازی بپردازیم و بیینیم چه عناصری باعث شده اند تا Risky Road به کلیشه ای جذاب تبدیل شود. هسته اصلی گیم پلی جدیدترین ساخته کچ اپ را تاکنون در هزاران بازی دیده اید. فکر کنیم سازندگان عناوین ویدیویی وقتی جرقه ای در ذهن شان شکل نمی گیرد، سراغ این ایده می روند. داریم پیرامون حرکت یک وسیله نقلیه در مسیری مستقیم و کنترل آن صحبت می کنیم.

Risky-Road

در Risky Road اوضاع کمی پیچیده تر شده است. علت این موضوع به تخم مرغی که پشت ماشین قرار دارد باز می گردد. بنابراین باید علاوه بر کنترل خود وسلیه، مراقب باشید تخم مرغ نیافتاد. نکته دیگری که بازی را کمی نسبت به آثار مشابه سخت تر کرده، وجود تنها یک انگشت برای کنترل بازی است. به نظر می رسد سادگی در Risky Road جای این که مرهمی بر دل بازیکن ها باشد، به آن ها صبر می آموزد. چون هنگام پرش ها نمی توانید نحوه چرخش ماشین را کنترل کنید.

بنابراین باید با کم یا زیاد کردن سرعت، مانع ها را پشت سر بگذارید. اکنون به این مسئله تخم مرغ هم بیافزاید تا متوجه شوید با چه عنوان چالش برانگیزی رو به رو هستید. یکی دیگر از نکات نقاط قوت Risky Road به وجود مرحله های داینامیک اختصاص دارد، عنصری که پیشتر در دیگر ساخته کچ اپ با نام Versus Run دیده بودیم. پس از شروع دوباره بازی، مسیری که ماشین باید طی نماید تغییر می کند.

این المان در کنار گرافیک رنگارنگ جذابیت های بصری زیادی را به جدیدترین ساخته کچ اپ هدیه داده. چون Risky Road به عنوان یک بازی رکوردی محسوب می شود، امکان باخت های مکرر در آن بسیار بالا است. ای کاش استودیو سازنده این تنوع را در گیم پلی بازی هم به کار می برد تا شاهد مدهای بیشتری باشیم. برای ساخن پایانی باید بگوییم Risky Road عنوان لذت بخشی بوده و در اواقات فراغت کوتاه مدت همدم خوبی برای افراد هست. اما امیدواریم کچ اپ خلاقیت بیشتری را به ساخته های خود اضافه کند.

Risky Road

Risky Road

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 58.5 / 24 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pourya
    pourya | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    نمیدونم چی به سر اپلیکشنتون اومده الانم روی لینک بازی versus run میزنم وارد یه صفحه میشه که نوشته اطلاعاتی موجود نیست از سایت شما بعید

  • Mostafa8p
    Mostafa8p | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    سلام..ممنون از مطالب مفید..
    یه سوال داشتم..ممنون میشم جواب بدین..
    تو نقد و بررسی ویدیویی گوشی p9 یه بازی هواپیمایی جنگی اجرا میشد ..اسم بازی چی بود .
    ممنون

  • احسان
    احسان | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    باحال بود ممنون

مطالب پیشنهادی