ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیش از 1000 نفر از کارمندان نوکیا در فنلاند اخراج می شوند

اواخر هفته گذشته بود که بالاخره بازگشت برند نوکیا به دنیای تلفن ها و تبلت های اندرویدی با تاسیس شرکت تازه ای به نام HMD Global Oy  تایید شد. اما حالا این غول تجهیزات مخابراتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اواخر هفته گذشته بود که بالاخره بازگشت برند نوکیا به دنیای تلفن ها و تبلت های اندرویدی با تاسیس شرکت تازه ای به نام HMD Global Oy  تایید شد. اما حالا این غول تجهیزات مخابراتی فنلاندی از تعدیل نیروی گسترده در کشور خود خبر داد.

رهبر پیشین صنعت تلفن های همراه دنیا به تازگی خبر داده که تا سال 2018، دست کم 1032 نیروی کار اضافه را در راستای بازسازی ساختار کمپانی اخراج خواهد کرد. این برنامه از ماه گذشته آغاز شد و پروسه انجام اش دو سال به طول می انجامد.

اوایل سال 2016، نوکیا با پرداخت مبلغ 17.8 میلیارد دلار شرکت آلکاتل-لوسنت را خریداری کرد و حالا در نظر دارد تا با طرح های جدید اقتصادی خود، مبلغی در حدود 900 میلیون یورو (یک میلیارد دلار) از هزینه های جاری اش بکاهد.

نوکیا حدودا 104 هزار کارمند در سراسر جهان دارد که نزدیک به 6850 نفر از آن ها در فنلاند مشغول به کار هستند و 1032 نفر لیست شده در سه شهر اسپو، اولو و تامپره مشغول به کار هستند.

چندی پیش نیز مایکروسافت به طور کلی بخش موبایل های ساده نوکیا را به کمپانی چینی فاکسکان فروخت. به نظر می رسد تا بازگشت کامل نوکیا به بازار تلفن های هوشمند، حداقل دو-سه سالی زمان لازم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    نوکیا حدودا 104 هزار کارمند در سراسر جهان دارد

    WoooW

مطالب پیشنهادی