ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Sony Xperia E5 در روسیه رویت شد

اواسط اردیبهشت ماه بود که برای تان گفتیم ژاپنی های مقیم کیوتو در سر دارند تا دو سال آینده را صرف تمرکز روی سری موبایل های Xperia X کنند. در حقیقت، این یعنی پایان دوران ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اواسط اردیبهشت ماه بود که برای تان گفتیم ژاپنی های مقیم کیوتو در سر دارند تا دو سال آینده را صرف تمرکز روی سری موبایل های Xperia X کنند. در حقیقت، این یعنی پایان دوران موبایل های میان رده و اقتصادی و فقط تمرکز روی پرچمدارهایی چون اکسپریا C، اکسپریا M و اکسپریا E.

اما اخیرا پرونده ای از سرزمین روسیه منتشر شده که نشان می دهد اکسپریا E5 احتمالا زنده و سر حال است و به زودی شاهد عرضه اش هستیم.

xe5

ماه گذشته دو تلفن همراه با نام های رمز Sony F3216 و Sony F3311 در GFXBench رویت شدند. هر دو نمایشگرهای 4.6 اینچی داشتند اما باقی امکانات شان با هم متفاوت بود.

اولی یا Sony F3216 از چیپست MediaTek Helio P10 بهره می برد که مجتمعی از سی پی یو هشت هسته ای 1.9 گیگاهرتزی و جی پی یو Mali-T860 است. نمایشگر آن قابلیت نمایش رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل را داراست و دو دوربین 21 و 16 مگاپیکسلی دارد.

Sony F3311 گویا اسمارتفونی ضعیف تر است و چیپست MediaTek 6735 وظیفه قدرت رسانی به آن را عهده دار است. 1.5 گیگابایت رم و دوربین های 16 و 5 مگاپیکسل نیز از دیگر مشخصه های سخت افزاری این تلفن همراه هستند.

اما حالا بر اساس این پرونده، Sony F3311 در واقع همان Xperia E5 است اما F3216 هنوز مشخص نیست که چه می تواند باشد؛ شاید یک مدل کامپکت از پرچمدارهای آتی سونی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی