ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل پرچمدار ZUK Z2 به چیپست اگزینوس 8890 سامسونگ مجهز خواهد بود

چندی پیش بود که کمپانی ZUK، استارتاپ مورد حمایت لنوو، تصویری از موبایل ZUK Z2 منتشر کرد و نوید معرفی آن در آینده ای نزدیک را داد. اگرچه گفته می شود که ZUK Z2 تا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

چندی پیش بود که کمپانی ZUK، استارتاپ مورد حمایت لنوو، تصویری از موبایل ZUK Z2 منتشر کرد و نوید معرفی آن در آینده ای نزدیک را داد. اگرچه گفته می شود که ZUK Z2 تا پیش از پایان ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد، اما تا به امروز اطلاعات چندانی درباره اسمارت فون مورد بحث منتشر نشده. Z2 قرار است سومین موبایل پرچمدار ZUK باشد که بعد از Z1 و Z2 Pro، روانه بازار می شود.

چانگ چنگ (Chang Cheng)، مدیرعامل ZUK اخیرا تصمیم گرفته اطلاعاتی جزئی درباره Z2 منتشر کند و اعلام نموده که این موبایل، به چیپست پرچمدار سامسونگ، یعنی اگزینوس 8890 مجهز خواهد بود که پیش از این در گلکسی اس 7 و اس 7 اج مورد استفاده قرار گرفته است. این چیپست را می توان از لحاظ قدرت، با اسنپدراگون 820 برابر دانست و حتی به زعم بسیاری، اگزینوس 8890 از قدرت پردازشی بیشتری نسبت به چیپست پرچمدار کمپانی کوالکام برخوردار است.

مدیرعامل ZUK این خبر را در شبکه اجتماعی چینی Weibo تایید کرد و ضمن تگ نمودن لی نان (Li Nan)، مدیر عامل میزو، نوشت: «تمام روز مشغول کار با ZUK Z2 بودم و واقعا از کار با اگزینوس 8890 لذت بردم». جالب اینجاست که مدیز عامل میزو هم تصمیم گرفت به وی پاسخ داده و در جواب نوشت: «ذهن های بزرگ، مثل یکدیگر فکر می کنند.»

دلیل برقراری این مکالمه جالب میان مدیران عامل دو کمپانی مورد اشاره اینست که میزو هم معمولا در محصولات خود، مانند فبلت PRO 5، از پردازنده های سامسونگ استفاده می کند. همچنین بنابر شایعات، میزو قصد دارد در سال جاری، دستگاهی بهره مند از چیپست 8890 را به بازار عرضه کند. در هر حال، خوشبختانه تایید استفاده از چیپست 8890 از سوی مدیرعامل ZUK، ذهنیت روشن تری درباره Z2 برایمان ایجاد می کند و باید ببینیم که طی هفته های آتی، چه اطلاعات دیگری از این اسمارت فون مورد انتظار منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    آیا همینکه صرفا از پردازنده سامسونگ استفاده میکنه میتونه این استارتاپ گمنام رو به موفقیت برسونه؟
    بنظر من خیر
    استارتاپا بهتره به فکر تولید گوشی نباشن
    بلکه با توسعه و تحقیق یه قابلیت خوب پتنت کنن و اونو به بقیه بفروشن

  • احمدM2
    احمدM2 | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    پردازنده های اگزینوس سامسونگ دارن راه خودشونو به بازار باز میکنن کم کم بقیه کمپانی ها هم بهش اعتماد میکنن و اونوقت میشه اوج رقابت چیپ سازها با همدیگه رو دید

مطالب پیشنهادی