ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرمایه گذاری پاناسونیک در تسلا
تکنولوژی

پاناسونیک به یاری آمده تا تسلا به وعده خود در خصوص تیراژ تولید Model 3 عمل کند

کمپانی تسلا برای آن که بتواند به تقاضای ایجاد شده و همچنین وعده خود در خصوص تیراژ خودروی در دست تولید Model 3 برسد، نیاز به سرمایه هنگفتی دارد. به همین دلیل شرکت ژاپنی پاناسونیک با سرمایه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

کمپانی تسلا برای آن که بتواند به تقاضای ایجاد شده و همچنین وعده خود در خصوص تیراژ خودروی در دست تولید Model 3 برسد، نیاز به سرمایه هنگفتی دارد. به همین دلیل شرکت ژاپنی پاناسونیک با سرمایه گذاری ۱.۶ میلیارد دلاری خود در این شرکت خودروسازی، کمک می کند تا باتری های لازم برای اتوموبیل های تولیدی در دسترس باشد.

ایلان ماسک وعده داده بود که شرکتش می تواند تا سال ۲۰۱۸ به ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار خودرو در سال برسد. حالا پاناسونیک اعلام کرده تمام توان خود را برای کمک به تحقق این هدف به کار خواهد گرفت. با این که به طور قطع شرکت ژاپنی انتظار بازگشت سرمایه خود را با سودی معقول دارد، اما قرار نیست خود به عاملی برای بغرنج تر شدن برنامه های تسلا تبدیل شود.

با این که این سرمایه گذاری عظیم برای پاناسونیک تا حدودی ریسک پذیر به نظر می رسد، اما شواهد نشان می دهد که خودروی Model 3 از آینده بسیار خوبی در بازار برخوردار است و تقاضا برای آن روز به روز افزایش می یابد. البته باید کیفیت محصول نهایی را نیز در نظر گرفت و امیدوار بود که خودروی جدید تسلا بتواند تمام انتظارات را برآورده کند، در غیر این صورت پاناسونیک نیز دچار ضرر قابل توجهی خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید ورود شرکت باسابقه ای چون پاناسونیک به بازار خودرو، تا چه حد به نفع آنها تمام خواهد شد. هنوز هم هستند کسانی که هدف اعلامی توسط ماسک را رویاپردازانه و غیر معقول می دانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    سایت همساده یه چیز دیگه میگفت در هوا ... مرسی دیگیاتو

مطالب پیشنهادی