ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برای آنهایی که به دنبال یک نوت بوک قدرتمند هستند؛ با سری های مختلف لپ تاپ های گیمینگ MSI آشنا شوید

لپ تاپ های گیمینگ همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. این محصولات به کاربر حرفه ای اجازه می دهند قدرت سخت افزاری بالا را فارغ از محدودیت های مکانی تجربه کند. اکنون نماینده MSI در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

لپ تاپ های گیمینگ همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. این محصولات به کاربر حرفه ای اجازه می دهند قدرت سخت افزاری بالا را فارغ از محدودیت های مکانی تجربه کند. اکنون نماینده MSI در ایران، این بیانیه خبری را برای دیجیاتو ارسال کرده تا در مورد این دسته از محصولات توضیحات بیشتری ارائه دهد. در ادامه بیانیه خبری شرکت MSI را مطالعه می فرمایید.

اکثر کاربران وقتی به دنبال لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی هستند، معمولاً بازی‌های محبوب خود را در نظر می‌گیرند و سپس به دنبال لپ‌تاپی می‌روند که کارت گرافیکی آن پاسخگوی آن بازی‌ها باشد. اما وقتی سایر عوامل و ملاحظات (نظیر بودجه و ...) را نیز وارد تصمیم خود می‌کنند، نمی‌توانند لپ‌تاپ مناسب خود را بیابند. در این مطلب تصمیم داریم شما را با لپ تاپ های گیمینگ MSI آشنا کنیم. چرا که انتخاب‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند.

MSI طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ را برای کاربران مختلف ارائه می‌دهد. این گستره از گیمینگ‌های حرفه‌ای با کارایی بسیار بالا شروع شده و به گیمینگ میان‌رده می‌رسد. به طور کلی لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI به پنج سری مختلف تقسیم شده‌اند که شامل GT، GS، GE، GP و GL می‌شوند.

هر کدام از این سری‌ها کاربری خاصی از گیمینگ را هدف گرفته‌اند. به عنوان مثال سری GT به عنوان قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI شناخته می‌شوند و مخصوص گیمرهای حرفه‌ای هستند. از لپ‌تاپ‌های این سری می‌توان به مدل‌های GT80 Titan SLI و GT72S Dominator Pro G اشاره کرد. همانطور که از نام این مدل‌ها برمی‌آید، این محصولات دارای بالاترین امکانات‌اند و هر دو دارای پردازنده گرافیکی GTX980 (با کارایی و قدرت کارت گرافیک دسکتاپ) هستند.

سری GS‌ مخصوص کاربرانی است که در عین گیمینگ سطح بالا، تمایل دارند دستگاهشان قابلیت حمل مناسبی نیز داشته باشد. از این رو این سری برای برای افراد شاغلی که به گیمینگ نیز علاقه‌مند هستند، بسیار مناسب است. این سری با داشتن بدنه مشکی‌رنگ به همراه اژدهای سرخ MSI، دارای نمایی زیبا و حرفه‌ای هستند. شما با این لپ‌تاپ‌ها می‌توانید در طول روز لپ‌تاپ خود را برای امور شخصی و تجاری به راحتی جابه‌جا کنید و در زمان‌های استراحت و پایان روز نیز به بازی بپردازید.

2

سری GE مختص مشتاقان گیمینگی است که هنوز گیمر حرفه‌ای به شمار نمی‌روند ولی به دنبال بازی کردن با کیفیت بالا هستند. برای این دسته از گیمرها باید کارایی و ظاهر لپ‌تاپ‌ها تناسب متوازنی با هم داشته باشند. بدنه آلومینیومی به همراه دو خط بر روی آن، به انضمام یک کارت گرافیک NVIDIA GTX960M می‌تواند مجموعه‌ی خوبی را برای این دوستداران گیم رقم بزند. همچنین این سری دارای چندین قابلیت اختصاصی گیمینگ MSI نیز است. نکته قابل ذکر این است که لپ‌تاپ‌های سری GE انتخاب‌های گسترده‌تری را برای کارت گرافیک (از GTX950M تا GTX970M) در اختیار شما قرار می‌دهد.

سری GP مخصوص گیمرهایی است که کمی دغدغه بودجه دارند و در عین حال به دنبال لپ‌تاپ‌های گیمینگ با مشخصات خوب هستند. سری GL نیز مناسب گیمرهای میان‌رده‌ای است که به دنبال گیمینگ در حد استاندارد هستند.

اما جدا از این پنج سری، MSI برای افرادی که تمایل دارند استایل گیمینگ دستگاه‌شان کمتر باشد اما همچنان یک محصول شیک و لوکس داشته باشند، سری Prestige را ارائه داده است. این سری از لپ‌تاپ‌ها سال پیش در قالب سری PX و PE ارائه شدند.

3

در لپ‌تا‌پ‌های گیمینگ MSI (بسته به سری و مدل) فناوری‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای وجود دارد که آن‌ها را از رقبا متمایز می‌کند. در زیر به معرفی کوتاه چند قابلیت می‌پردازیم:

  • فناوری MSI SHIFT: اورکلاکینگ راحت و بی‌دردسر برای تمام کاربران

  • طراحی MXM قابل ارتقا: ارتقای ماژول گرافیک برای داشتن کارت‌های گرافیک جدیدتر

  • فناوری ذخیره‌سازی Super RAID 4: بهره‌گیری از دو SSD در بستر PCI-E 3.0 x4 تحت پیکربندی RAID0

  • Thunderbolt 3: یک رابط جدید با سرعت 40Gbps و پشتیبانی از USB 3.1 و دو نمایشگر 4K

  • Cooler Boost 3: بهره‌گیری از هیت‌پایپ‌های اختصاصی برای CPU و GPU به منظور بهترین عملکرد خنک‌سازی

  • NVIDIA G-Sync: همگام‌سازی نرخ نوسازی تصاویر بین نمایشگر و پردازنده گرافیکی به منظور حذف شکستگی‌ و تأخیر تصاویر

  • امکانات صوتی Nahimic (نرم‌افزار مدیریت صدا با قابلیت‌های ویژه) و Dynaudio (اسپیکرهای 2.1 کاناله قدرتمند) و ESS Sabre HiFi (مبدل دیجیتال به آنالوگ با کیفیت بالا)

  • صفحه کلید منحصربه‌فرد با نور پس‌زمینه با قابلیت شخصی‌سازی

  • شبکه Killer DoubleShot Pro برای استریم و بازی آنلاین با کمترین تأخیر 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی