ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیدار تیم کوک با نخست وزیر هند در خصوص آینده اپل در این کشور

مدیر عامل شرکت اپل به تازگی با نخست وزیر کشور هند، آقای «نارندرا مودی» دیداری داشت و در این جلسه، از دیدگاه هایش در خصوص آینده اپل در هند گفت و همچنین درباره امنیت سایبری و رمزگذاری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

مدیر عامل شرکت اپل به تازگی با نخست وزیر کشور هند، آقای «نارندرا مودی» دیداری داشت و در این جلسه، از دیدگاه هایش در خصوص آینده اپل در هند گفت و همچنین درباره امنیت سایبری و رمزگذاری با او به گفتگو نشست.

دولت هند در خصوص این نشست گفته است: «آقای کوک از ایده های برای آینده اپل در هند صحبت کرد. او در خصوص احتمال وجود مراکز تولید و ایجاد فروشگاه های فیزیکی این شرکت در هند گفت.»

مدیر عامل اپل در اولین سفر چهار روزه خود به هند، یک مرکز تحقیق و توسعه افتتاح کرد و با برخی مدیران ارشد این کشور نیز دیدار داشت. در حال حاضر و با توجه به صحبت های انجام شده، احتمال گشوده شدن فروشگاه های فیزیکی این شرکت در دومین بازار بزرگ برای تلفن های هوشمند بسیار بالاست.

تیم کوک همچنین روز گذشته در پاسخ به توییت نخست وزیر هند مبنی بر تشکر از او، گفت که از حالا در پی سفر دوباره اش به این کشور است.

این در حالیست که بنا بر اظهارات دولت هند، مودی و کوک در خصوص انرژی های پاک و تجدید پذیر هم دیدگاه هایی را با هم رد و بدل کرده اند.

همچنین لازم به اشاره است که در حال حاضر، پر فروش ترین تلفن همراه اپل در کشور هند، آیفون 5s است که قیمتی معادل با ۳۰۰ دلار دارد. این در حالیست که میانگین درآمد یک شخص هندی، در روز ۳.۱۰ دلار است و ۷۰ درصد از موبایل هایی که در کشور یاد شده به فروش می رسند، قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    ای مگه ایران نی؟

مطالب پیشنهادی