ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی کوتاه و اطلاعات تکمیلی از پهپاد شیائومی

شیائومی در سال اخیر جدا از تلفن های هوشمند، گجت های بسیار دیگری را نیز معرفی کرده، اما اینطور که خبر می رسد، تصمیم دارد در ۲۵ مه (دو روز دیگر) از پهپاد خود پرده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

شیائومی در سال اخیر جدا از تلفن های هوشمند، گجت های بسیار دیگری را نیز معرفی کرده، اما اینطور که خبر می رسد، تصمیم دارد در ۲۵ مه (دو روز دیگر) از پهپاد خود پرده بردارد.

پیش از این در شایعات آماده بود که این پهپاد، ویژگی خاصی دارد که در اصل، دنبال کردن شماست. این درون به تلفن همراه شما متصل گشته و هر جا بروید، به دنبال تان می آید. از سوی دیگر گفته می شود که کاربر قادر است آن را توسط دستبند سلامتی Mi Band هدایت کند. هرچند که مشخصاً هدایت آن توسط اپلیکیشنی که شیائومی برای موبایل ها ارائه می دهد، ساده تر خواهد بود.

اما جدا از این مسائل، امروز ویدیوی کوتاهی از پهپاد شیائومی منتشر شده که محصول مورد بحث را تا حدی به نمایش می کشد. بدنه این پهپاد کاملا سفید است و یک دوربین نیز به بخش پایین آن متصل گشته. منبع چینی که ویدیوی پایین را منتشر نموده، خبر می دهد که دوربین این پهپاد قادر به ثبت ویدیوهایی با رزولوشن 4K است.

گویا این محصول مدل های مختلفی خواهد داشت که گران ترین آنها، قرار است قیمتی معادل با ۳۹۹۹ یوان، برابر با ۶۱۱ دلار داشته باشد. همانگونه که ذکر شد، تا دو روز دیگر شیائومی پهپاد خود را به شکل رسمی معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی