ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیشینه ابعاد نمایشگر برای دستگاه های موبایل بهره مند از ویندوز 10 موبایل، 9 اینچ اعلام شد

چندی پیش مایکروسافت لیستی از خصوصیات سخت افزاری مورد نیاز برای دستگاه هایی را منتشر کرد که می خواهند از ویندوز 10 موبایل به عنوان سیستم عامل خود بهره بگیرند و آنطور که مشخص شده، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

چندی پیش مایکروسافت لیستی از خصوصیات سخت افزاری مورد نیاز برای دستگاه هایی را منتشر کرد که می خواهند از ویندوز 10 موبایل به عنوان سیستم عامل خود بهره بگیرند و آنطور که مشخص شده، بیشینه ابعاد نمایشگر برای این محصولات نسبت به قبل کمی افزایش یافته است.

با این تغییر، یک موبایل یا تبلت بهره مند از سیستم عامل موبایلی غول نرم افزاری می تواند نمایشگری حداکثر 9 اینچی داشته باشد، این در حالی است که محدوده تعریف شده قبلی برای این دستگاه ها برابر با 8 اینچ بوده است.

در هر حال اگر از علاقمندان به عکاسی هستید یا دوست دارید یکی از این دستگاه ها را داشته باشید، احتمالا از شنیدن این خبر و همچنین الزامی شدن استفاده از فلاش خودکار روی دستگاه های موبایل بهره مند از ویندوز 10 موبایل خوشحال خواهید شد.

این تغییر را می توان نوعی آپگرید برای دستگاه های یاد شده دانست زیرا محبوب ترین موبایل مبتنی بر ویندوز فون یعنی لومیا 520 (که از ویندوز فون 8.1 بهره می برد) فاقد فلاش بود.

دیگر پیش نیازهای ذکر شده در این لیست که نسبت به گذشته تغییری نداشته اند عبارتند از دست کم یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی. در پایان اضافه نماییم که همان چیپست های یکپارچه سازی شده با مودم اعلام شده قبلی از این پلتفرم پشتیبانی می کنند و تغییری در آنها اعمال نشده است. این چیپست ها اعضای مختلف خانواده اسنپدراگون از جمله 810، 808، 617، 210، 208، 820 و 625 را شامل می شوند.

9-wp

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی