ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته جدید از Gear Fit 2 آن را در حال کار کردن نشان می دهند؛ پوشیدنی بعدی سامسونگ خردادماه از راه می رسد

چند هفته قبل تصاویر مربوط به Gear Fit 2 از طریق وبسایت خود سامسونگ لو رفت و مشخص گردید که به زودی یک دنبال کننده تناسب اندام جدید از سوی این شرکت ارائه می گردد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

چند هفته قبل تصاویر مربوط به Gear Fit 2 از طریق وبسایت خود سامسونگ لو رفت و مشخص گردید که به زودی یک دنبال کننده تناسب اندام جدید از سوی این شرکت ارائه می گردد. چند شب پیش نیز رندرهای جدیدی از Gear Fit 2 به دست آمد که نشان می دادند این دستگاه در قالب رنگ های مشکی، آبی و صورتی به بازار عرضه می گردد.

امروز در حالی که کمتر از یک ماه تا رونمایی پوشیدنی مورد بحث باقی مانده، عکس های جدیدی منتشر شده که Gear Fit 2 را در حالی که روشن است و کار می کند، به تصویر می کشند.

نخستین بار دو هفته پیش بود که گزارش رسید سامسونگ می خواهد Gear Fit 2 را در کره جنوبی معرفی نماید. گفته می شود این محصول نخستین دنبال کننده سلامت سامسونگ است که از زیست پردازنده اختصاصی آن بهره می برد و امکانات بسیار خوبی را در زمینه سلامت و تناسب اندام در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

اخبار منتشر شده قبلی حکایت از این داشتند که دستگاه مورد بحث از امکاناتی نظیر نمایشگر AMOLED با ابعاد 1.84 اینچ، چهار گیگابایت حافظه داخلی، و همچنین چیپ GPU امبد درون CPU خود بهره می برد.

این تصاویر نشان می دهند که Gear Fit 2 بدنه ای محکم از جنس پلاستیک فشرده دارد و پورت های آن نیز در معرض دید قرار ندارند و به همین خاطر دستگاه برای فعالیت های بدنی آبی نظیر شنا ایده آل خواهد بود.

سامسونگ هنوز تایید نکرده که این محصول را دقیقا چه زمانی معرفی می کند یا اینکه هزینه های ناشی از تولید آن چقدر خواهند بود. در حال حاضر فعلا می دانیم که این پوشیدنی در ماه ژوئن یعنی اواسط خرداد ماه رونمایی می شود.

gear-fit-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی