ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر مربوط به یک موبایل غیرهوشمند با برند مایکروسافت از چین به بیرون درز کرد

حالا که مایکروسافت کسب و کار خود در زمینه تولید موبایل های غیرهوشمند و البته امتیاز استفاده از نام نوکیا را به شرکت فاکسکان فروخته است، تصاویری از یک تلفن همراه متعلق به این گروه، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

حالا که مایکروسافت کسب و کار خود در زمینه تولید موبایل های غیرهوشمند و البته امتیاز استفاده از نام نوکیا را به شرکت فاکسکان فروخته است، تصاویری از یک تلفن همراه متعلق به این گروه، از چین به بیرون درز کرده است.

دستگاه شماره مدل RM-1182 را دارد و نام مایکروسافت روی بدنه آن به چشم می خورد. اما متاسفانه عمر این موبایل آنقدر بلند نبود که به مرحله تولید انبوه برسد و با در نظر داشتن معامله اخیرا شرکت ساکن ردموند و پیمانکار تایوانی می توان انتظار داشت که به زودی این دستگاه سر از سایت هایی نظیر eBay در بیاورد، با بالاترین قیمت به فروش رود و نهایتا هم در منزل یکی از سرمایه داران و کلکسیون دارهای دنیا پیدا شود.

RM-1182 از شبکه ارتباطی 3G پشتیبانی می کند و امکان استفاده همزمان از دو سیمکارت نیز برای آن در نظر گرفته شده است. فلاشی هم جهت عکاسی روی بدنه این موبایل غیرهوشمند دیده می شود. همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید مایکروسافت تا سال 2024 میلادی حق استفاده از نام نوکیا را روی محصولات خود داشت اما با توجه به فروش این امتیاز به فاکسکان، اینکه تصمیم گرفته دستگاهی با برند خود را تولید نماید اندکی عجیب به نظر می رسد.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این تلفن همراه را مشاهده نمایید.

Prototype-of-Microsoft-feature-phone-model-RM-11824

Prototype-of-Microsoft-feature-phone-model-RM-1182.jpg Prototype-of-Microsoft-feature-phone-model-RM-11823

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی