ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE از تلفن هوشمند Grand X Max 2 پرده برداشت

تلفن هوشمند Grand X Max 2 از ZTE با قیمت ۱۹۹ دلار معرفی شد. مشخصات سخت افزاری این محصول قابل توجه هستند، مخصوصا با نیم نگاهی به قیمت دستگاه. Grand X Max 2 از نمایشگری ۶ اینچی با ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

تلفن هوشمند Grand X Max 2 از ZTE با قیمت ۱۹۹ دلار معرفی شد. مشخصات سخت افزاری این محصول قابل توجه هستند، مخصوصا با نیم نگاهی به قیمت دستگاه. Grand X Max 2 از نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی بهره می برد و چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۱۷ در آن به کار گرفته شده که به پردازنده ای ۸ هسته ای با فرنکانس پردازشی ۱.۵ گیگاهرتز مجهز است.

محصول مورد اشاره به ۲ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که البته توسط کارت های جانبی، تا ۶۴ گیگابایت قابل افزایش است.

zte-grand-x-max-2-2-2-650x433-w800

چینی ها تصمیم گرفته اند از دوربین دوگانه در این محصول بهره گیرند و بر همین اساس، در پشت دستگاه می توان دو ماژول دوربین را مشاهده کرد که یکی به سنسور ۱۳ و دیگری به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. این در حالیست که دوربین جلوی دستگاه نیز مجهز به سنسوری ۵ مگاپیکسلی شده.

شرکت ZTE این محصول را با اندروید مارشملو به دست کاربران می رساند و همچنین آن را به یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری مجهز کرده. البته باید ذکر کرد که Grand X Max 2، از نسل دوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام برخوردار بوده و می توان آن را در ۳۰ دقیقه، تا ۵۰ درصد شارژ کرد.

در نهایت باید خاطر نشان نمود که محصول مورد بحث، از نسل چهارم شبکه های مخابراتی نیز پشتیبانی به عمل آورده و به پورت USB-C نیز مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehdi 190
    mehdi 190 | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    خوبه

مطالب پیشنهادی