ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید آیفون 7
تکنولوژی

برخلاف پیش بینی ها، اپل امسال سفارش تولید 72 تا 78 میلیون آیفون را داده است

تیم کوک پیش از این گفته بود که «آیفون جدید قابلیت هایی دارد که تا به امروز حتی نمی دانستید به آنها نیاز دارید» عده ای این اظهار نظر را به بازی تبلیغاتی اپل برای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

تیم کوک پیش از این گفته بود که «آیفون جدید قابلیت هایی دارد که تا به امروز حتی نمی دانستید به آنها نیاز دارید» عده ای این اظهار نظر را به بازی تبلیغاتی اپل برای افزایش فروش آیفون هایش نسبت داده اند، اما گزارش های اخیر نشان می دهد که اهالی کوپرتینو حقیقتاً باور دارند که نسل تازه تلفن هوشمندشان فروشی فراتر از انتظارها خواهد داشت.

گزارش های رسیده از کشور نشان می دهد که اپل تولید حدود 72 تا 78 میلیون دستگاه آیفون را تا انتهای سال به شرکای تجاری خود داده است. این عدد بسیار فراتر از پیش بینی های تحلیلگران در خصوص میزان تقاضا برای آیفون 7 است. وال استریت ژورنال معتقد است که اپل می تواند تا پایان سال جاری میلادی تنها حدود 65 میلیون دستگاه آیفون را در سرتاسر دنیا عرضه نماید.

هنوز مبنای تخمین اپل از تولید این تعداد آیفون ۷ مشخص نیست، به خصوص که بعید است محصول امسال از طراحی انقلابی نسبت به نسل قبل خود برخوردار باشد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که آیفون ۷ جز در بحث جایگیری نوارهای آنتن، تفاوت فاحشی با آیفون های 6 و 6s نداشته باشد. گرچه نباید افزایش سرعت و قدرت پردازش، در کنار دوربین دوگانه و حافظه داخلی 256 گیگاباتی را نیز نادیده گرفت. ضمن این که احتمال دارد بالاخره امسال شاهد اضافه شدن قابلیت شارژ بی سیم نیز باشیم.

با این همه، هیچ کدام از قابلیت های فوق نمی توانند آن چیزی باشند که «نمی دانیم به آن احتیاج داریم» و حتی نمی توانند تضمین کننده فروش بالای آیفون بعدی به حساب بیایند. پس باید در انتظار یک غافلگیری باشیم؟ شاید کاهش چشمگیر قیمت، یا قابلیتی ناگفته که تیم کوک معتقد است تضمین کننده صعود دوباره آمارهای فروش شرکت متبوعش خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    کاهش چشمگیر قیمت؟ خخخخخخخ. یعنی اگه فروش آیفون بشه ۱ دستگاه در سال هم قیمت هارو پایین نمیاره اپل :)

مطالب پیشنهادی