ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان بازی موبایل Monument Valley در عرض دو سال، درآمدی 14 میلیون دلاری کسب کرده اند

بنابر اعلام رسمی کمپانی USTwo Games، بازی معمایی و پولی Monument Valley که دو سال پیش روی پلتفرم های موبایل عرضه شده بود، تا به امروز 14 میلیون دلار درآمد داشته است. این درآمد بی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

بنابر اعلام رسمی کمپانی USTwo Games، بازی معمایی و پولی Monument Valley که دو سال پیش روی پلتفرم های موبایل عرضه شده بود، تا به امروز 14 میلیون دلار درآمد داشته است. این درآمد بی نظیر در حالی کسب شده که حدود 80 درصد از بازیکنان، Monument Valley را به صورت رایگان دانلود کرده اند.

این دومین باری است که USTwo Games اطلاعاتی درباره عملکرد تبلیغاتی Monument Valley منتشر کرده و معمولا توسعه دهنده حوزه موبایل عادت ندارند که چنین اطلاعاتی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. سازندگان بازی می گویند که Monument Valley، بیشترین فروش را در روز 31 مارس 2015 داشته است؛ یعنی دو روز بعد از انتشار فصل سوم سریال محبوب House of Cards که در یکی از اپیزودهای آن، رییس جمهور ایالات متحده، فرانک آندروود (با بازی کوین اسپیسی) مشغول به تجربه آن بود.

شاید موضوع جالب تر نسبت به فروش بی نظیر Monument Valley، تعداد دانلودهای آن باشد. سازندگان می گویند که بازی تا به امروز 26 میلیون بار دانلود شده که 21 میلیون بار از آن، در برنامه های تبلیغاتی و رایگان اپ استورهای مختلف بوده است. ضمنا کاربران چینی، 11 میلیون از مجموع دانلودهای بازی را به خود اختصاص داده اند.

یکی از دلایل کسب چنین درآمدی از سوی USTwo Games را می توان بسته الحاقی Forgotten Shores دانست که با اندک فاصله ای نسبت به بازی اصلی، به صورت پولی عرضه شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ در مجموع این بسته الحاقی نیز، حدود 2.37 میلیون بار دانلود شده است. در نهایت باید افزود که Monument Valley طی سالی که منتشر شد، بیش از 20 جایزه مختلف در دسته بندی های متعدد دریافت نمود و سازندگان آن، مبلغ 750 هزار دلار از فروش بازی را به سازمان های خیریه اهدا کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mahdifa
    mahdifa | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    من هم حدود دو ماه قبل بازی کردم و به انتها رساندم . البته بار اول از سایت های دانلود غیرقانونی استفاده کردم . بعد از اینکه کیفیت بازی را دیدم به کافه بازار پرداختی داشتم

  • MaSoud
    MaSoud | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    یکی از بهترین بازی هاست

  • mr amazing
    mr amazing | ۵ خرداد ۱۳۹۵

    ملت مام بازی میسازه ? ? ? ? ? ?

  • Meqdad
    Meqdad | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    دمشون گرم واقعا بازي بي نظيري بود و هست

مطالب پیشنهادی