ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی بر ساختار MasterAir Maker 8، خنک کننده حرفه ای کولرمستر

شرکت تایوانی «Cooler Master» به تازگی نسل جدید خنک کننده های حرفه ای خود را معرفی کرده و اکنون شرکت آواژنگ به عنوان نماینده این برند در ایران، بیانیه خبری مرتبط با معرفی محصول جدید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۶

شرکت تایوانی «Cooler Master» به تازگی نسل جدید خنک کننده های حرفه ای خود را معرفی کرده و اکنون شرکت آواژنگ به عنوان نماینده این برند در ایران، بیانیه خبری مرتبط با معرفی محصول جدید را برای دیجیاتو ارسال نموده که در ادامه مطلب می توانید آن را مطالعه فرمایید.

کولرمستر نسل جدید خنک کننده پردازنده حرفه ای خود را با قابلیتی نوآورانه وارد بازار خواهد کرد. خنک کننده کولرمستر MASTERAIR Maker 8 با بهره گیری از طراحی سه بعدی و جذاب، گزینه ای مناسب برای سیستم های گیمینگ و حرفه ای به شمار می رود که از کیس با پنل شفاف (موسوم به شیشه ای) استفاده می کنند.

وجود دیود های نوری قرمز رنگ در کنار پنل شفاف در قسمت سقف خنک کننده، نمای بسیار زیبایی به خنک کننده می بخشد. خنک کننده MASTERAIR Maker 8 کولرمستر به هشت عدد لوله انتقال حرارت با قطر 6 میلی متر مجهز است که با طرحی نوآورانه، چهار عدد از لوله ها روی سطح بلاک قرار گرفته اند.

چهار عدد لوله به صورت ثابت روی سطح بلاک برای کاربران امکان تنظیم ارتفاع خنک کننده را فراهم می سازد. به این صورت می توانید هیت سینک و فن ها را به همراه چهار عدد لوله انتقال حرارت در ارتفاع بالاتری از سطح بلاک قرار دهید. پس از تنظیم ارتفاع لوله های مسی، توسط دو پایه نگهدارنده مخصوص قادر به ثابت نگه داشتن خنک کننده در ارتفاع بالاتر خواهید بود.

1 (1)-w800

کولرمستر از 5 سال گذشته تمرکز ویژه ای روی فناوری انحصاری خود با نام 3D Vapor Chamber معطوف کرده و در خنک کننده جدید این شرکت به سبک جدیدی از این فناوری دست یافته است. چهار عدد لوله ثابت روی سطح بلاک با بهره گیری از فناوری 3D Vapor Chamber قادر به هدایت سریع و هدفمند حرارت به سطح هیت سینک آلومینیومی خواهد بود و به این صورت عملکرد خنک کننده افزایش می یابد.

سطح بالایی خنک کننده که در معرض دید کاربران قرار دارد، دو نسخه متفاوت شامل آلومینیومی و شفاف دارد. دو عدد فن 140 میلی متری Silencio FP کولرمستر با سرعت چرخش 600 تا 1800 دور در دقیقه، شدت جریان 66 فوت مکعب در هر دقیقه ارائه می دهد. علاوه بر جریان هوای مناسب، نویز قابل توجهی در محدوده 8 تا 24 دسی بل تولید می شود که خنک کننده کولرمستر MASTERAIR MAKER 8 را در زمینه محصولات فوق ساکت دسته بندی می کند.

فن های 140 میلی متری Silencio FP سرعت چرخش قابل تنظیمی توسط فناوری PWM در محدوده 600 تا 1800 دور در دقیقه ارائه می دهد. وزن 1350 گرمی خنک کننده MASTERAIR MAKER 8 این محصول را در دسته سنگین وزن های حرفه ای قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی