ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمار فروش هفتگی بازی های انگلیس؛ از یکه تازی Uncharted 4 تا شکست تبلیغاتی Battleborn

بنابر آمارهایی که اخیرا منتشر شده اند، بازی Uncharted 4: A Thief's End علاوه بر کسب نمراتی بسیار خوب از سوی منتقدین، با استقبال فوق العاده طرفداران نیز مواجه شده و کماکان عنوان پرفروش ترین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

بنابر آمارهایی که اخیرا منتشر شده اند، بازی Uncharted 4: A Thief's End علاوه بر کسب نمراتی بسیار خوب از سوی منتقدین، با استقبال فوق العاده طرفداران نیز مواجه شده و کماکان عنوان پرفروش ترین بازی هفته انگلیس به کار خود ادامه می دهد. به گفته کمپانی سونی، آخرین بازی استودیوی ناتی داگ، توانسته به سریع ترین فروش در میان عناوین انحصاری پلی استیشن 4 دست یافته و تا به امروز، 2.7 میلیون نسخه از آن به صورت فیزیکی و دیجیتالی فروخته شده است.

گذشته از Uncharted 4، ریبوت بازی DOOM (بررسی دیجیاتو) نیز همچنان در جایگاه دوم جدول هفتگی انگلیس قرار دارد و فروش موفقیت آمیزی را تجربه می کند. بازی دووم اگرچه اندکی در جلب توجه برخی از منتقدین ناکام بود، اما ظاهرا گیمرها بعد از 12 سال صبر برای عرضه جدیدترین نسخه از این فرنچایز، دیگر طاقت دوری آن را نداشته اند و درآمدی کلان روانه جیب بتسدا و id Software کردند.

اما از سوی دیگر، به نظر می رسد که بازی MOBA و شوتر Battleborn (بررسی دیجیاتو) آنطور که باید و شاید در تحقق اهداف سازندگان خود موفق نبوده و تنها با گذشت کمتر از سه هفته از عرضه اش، از میان 10 بازی پرفروش هفتگی انگلیس خارج شد و به جایگاه نه چندان مناسب 27ام رسید. البته همه این ها در حالیست که کمپانی Take-Two در گزارش مالی اخیر خود، از فروش Battleborn ابراز خشنودی کرده بود و خبر از ساخت عناوینی مشابه در سال های آتی داد.

مضاف بر این، بازی Homefront: The Revolution برخلاف کسب میانگین نمره 54 در وب سایت متاکریتیک، فروش مناسبی در هفته نخست عرضه خود داشت و به جایگاه سوم رسید. البته باید توجه داشت که مشکلات متعدد در پرفورمنس Homefront: The Revolution، سبب شد تا بسیاری از گیمرها نسبت به عملکرد Deep Silver در قبال بازی انتقاد کنند و بعید است که این عنوان، در هفته های آتی نیز چنین فروشی داشته باشد. در نهایت باید افزود که بازی Valkyria Chronicles Remastered هم در هفته نخست انتشار، در رده ششم جای گرفت.

uk_charts_may_23_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هیوا
    هیوا | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    دم راکستار و جی تی ا گرم هنوزم جزو ده تا ست !

مطالب پیشنهادی