ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال بهره گیری از نام «Moto Z» برای سری جدید موبایل های موتورولا

بر اساس اسنادی که در پایگاه داده ی اداراه ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا یافت شده، مشخص گشته که شرکت موتورولا علامت تجاری «MOTO Z» را برای خود به ثبت رسانده است. چند روز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

بر اساس اسنادی که در پایگاه داده ی اداراه ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا یافت شده، مشخص گشته که شرکت موتورولا علامت تجاری «MOTO Z» را برای خود به ثبت رسانده است. چند روز پیش موتورولا رسماً از موبایل های Moto G4 و G4 Plus رونمایی به عمل آورد و در همان روز، «اوان بلس» (یکی از انتشار دهندگان اطلاعات مرتبط با موبایل ها که بیشتر در توییتر فعالیت می کند) بیان نمود که شرکت مذکور تصمیم گرفته توسعه سری Moto X را متوقف کرده و آن را با «Moto Z» جایگزین نماید.

moto-z-motorola

حال جالب اینجاست که دقیقاً در همان تاریخی که اوان بلس این موضوع را مطرح کرده، موتورولا نیز نام تجاری Moto Z را به ثبت رسانده است. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که ثبت یک علامت تجاری نیز دقیقاً مانند ثبت یک پتنت است و نمی توان انتظار داشت که در آینده حتماً چنین محصولی را مشاهده کرد.

با این حال، مدتی پیش باز هم گزارش شده بود که شرکت های لنوو و موتورولا، در حال توسه دو نمونه از Moto Z هستند. گفته می شد این محصولات، با نام های Moto Z Style و Moto Z Play عرضه خواهند گشت. این طور که پیشتر بیان شده بود، این دو دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت نیز خواهند شد.

همچنین گزارش شده که لنوو تصمیم دارد دو محصول یاد شده را در نیمه نخست از ماه ژوئن و در رویداد خود در سان فرانسیسکو تحت عنوان «Tech World 2016» رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی