ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حداقل رم مورد نیاز برای سیستم های مبتنی بر ویندوز 10، دو گیگابایت اعلام شد

پی سی هایی که در سال 2009 میلادی همراه با ویندوز 7 به بازار عرضه شدند آنقدر قدرتمند هستند که بتوانند جدیدترین نسخه از این سیستم عامل محبوب را اجرا نمایند، با این همه مایکروسافت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

پی سی هایی که در سال 2009 میلادی همراه با ویندوز 7 به بازار عرضه شدند آنقدر قدرتمند هستند که بتوانند جدیدترین نسخه از این سیستم عامل محبوب را اجرا نمایند، با این همه مایکروسافت در جدیدترین اقدام کمینه پیش نیازهای یک سیستم کامپیوتری برای این منظور را اعلام نموده است.

طبق مطلبی که در وبسایت توسعه دهندگان شرکت ساکن ردموند آمده است، آپدیت سالانه ویندوز 10 که قرار است تابستان امسال از راه برسد حداقل به دو گیگابایت حافظه رم نیاز دارد و این کمترین میزان مموری برای نسخه های 64 بیتی ویندوز است که از سوی شرکت مورد بحث اعلام شده، در حالی که پیشتر این رقم برابر با یک گیگابایت برای نسخه های 32 بیتی بود.

در مورد پیش نیازها برای استفاده از ویندوز 7 و نسخه های بعد از آن نیز باید بگوییم که به پردازنده هایی با حداقل سرعت کلاک 1 گیگاهرتز مورد نیاز خواهد بود؛ سیستم های گرافیکی باید از اینترفیس DirectX 9 مایکروسافت پشتیبانی کنند و برای نسخه های 32 و 64 بیتی نیز به ترتیب 16 و 20 گیگابایت حافظه داخلی احتیاج است.

بیلد جدید ویندوز 10 با شماره 1607 قرار است که در تاریخ هشتم مردادماه عرضه شود که دقیقا یک سال بعد از ارائه اولیه ویندوز 10 است.

تغییرات در این نسخه نیز عبارتند از بهبودهایی در دستیار صوتی کورتانا و قابلیت لاگین Hello، پشتیبانی از استایلوس به لطف قابلیتی موسوم به Windows Ink و افزوده شدن گروهی تحت عنوان All Apps یا تمام اپلیکیشن ها به منوی استارت.

تردیدی نیست که دستگاه های موبایل بهره مند از ویندوز بسیار معدودند اما این پلتفرم همچنان وزنه ای بزرگ در عرصه کامپیوترهای شخصی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir
    amir | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    All apps که همین الان توی منوی استارت هست !

مطالب پیشنهادی