ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«رنو سامسونگ موتورز» در پی توسعه یک خودروی الکتریکی مخصوص حمل بار است

در حال حاضر تسلا بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی در جهان به شمار می رود اما شاید تا سال های آینده، کمپانی تحت مدیریت ایلان ماسک نتواند این عنوان را برای خود حفظ کند، چراکه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

در حال حاضر تسلا بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی در جهان به شمار می رود اما شاید تا سال های آینده، کمپانی تحت مدیریت ایلان ماسک نتواند این عنوان را برای خود حفظ کند، چراکه به تازگی شرکت «رنو سامسونگ موتورز» نیز اعلام کرده که تصمیم دارد به جمع تولید کنندگان خودروهای الکتریکی پیوسته و اولین نمونه از محصولات خود را به بازار عرضه کند.

خبرگزاری «Business Korea» گزارش می دهد که «رنو سامسونگ موتورز» تصمیم دارد خودرویی الکتریکی با وزن یک تن به تولید برساند که قادر است با هر بار شارژ، مسافتی معادل ۲۵۰ کیلومتر را طی کند. این در حالیست که تسلا مدل ۳، قرار است با هر بار شارژ مسافتی برابر را ۳۴۶ کیلومتر را طی نماید.

البته باید خاطر نشان کرد که محصول تسلا، خودرویی است که چند شخص را در خود جای می دهد که می توانند از آن استفاده کنند اما محصول رنو سامسونگ موتورز در واقع یک خودروی حمل بار خواهد بود.

شرکت یاد شده در بیانیه رسمی خود می گوید: «تا کنون توسعه خودروهای الکتریکی متمرکز بر جا به جایی مسافرین بوده است. هرچند که اکنون خودروهای تجاری، به عنوان نسل آتی خودروهای الکتریکی به شمار می روند. در حال حاضر وسایل نقلیه برقی در حال رشد هستند و پتانسیل جایگزینی نسل های قدیمی تر برای رفع مشکل آلودگی هوا را دارند.»

گفته می شود که برای توسعه این خودروی باری، به چهار سال زمان نیاز خواهد بود و در این میان شرکت سازنده، تصمیم دارد با کمپانی های مختلف دیگری همکاری نماید. در حال حاضر هنوز جزییات خودروی مورد بحث منتشر نشده و صرفا خبر توسعه آن تایید شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی