ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرویس Facebook Live حالا از استریم های زنده بی وقفه و 24 ساعته پشتیبانی می کند

کمپانی فیسبوک در راستای گسترش قابلیت های سرویس فیسبوک لایو و رقابت با پریسکوپ، به تازگی امکان استریم زنده 24 ساعته و بدون وقفه را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این در حالیست ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

کمپانی فیسبوک در راستای گسترش قابلیت های سرویس فیسبوک لایو و رقابت با پریسکوپ، به تازگی امکان استریم زنده 24 ساعته و بدون وقفه را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این در حالیست که تا پیش از این حداکثر زمانی که می توانستید به استریم ویدئو در این سرویس بپردازید 90 دقیقه بیشتر نبود.

اگر چه برداشته شدن این محدودیت زمانی فوق العاده است، ولی متأسفانه این استریم های بی وقفه را نمی توان دانلود کرد و یا آنها را برای تماشای مجدد به عقب بازگرداند. این موضوع در حالیست که فیسبوک اخیرا به سرویس لایو قابلیتی اضافه کرده که از طریق آن می توان بسته به ری اکشن ها و نظرات کاربران، لحظه های جالب استریم ها را یافت و مستقیما به آن بخش از ویدئو پرش کرد.

در هر صورت، به نظر می رسد که استریم های زنده بی وقفه و 24 ساعته به زودی جای سرویس های ارائه دهنده تصاویر دوربین های زنده مثل Eagle Cam وبسایت Explore.org را خواهند گرفت.

اما مهم تر از استریم های بی وقفه، فیسبوک در سرویس لایو قابلیت جدیدی اضافه کرده که استریم های زنده را به ساکنان مناطق مشخصی از دنیا محدود می کند. این قابلیت می تواند برای پوشش رویدادهای ورزشی که برای مخابره تصاویر با محدودیت های قانونی مواجهند، بسیار کارآمد و مفید ظاهر شود. همچنین بد نیست بدانید که فیسبوک اخیرا پشتیبانی از چند دوربین برای استریم زنده و امکان کشیدن نقاشی در ویدئوها را نیز به سرویس لایو خود اضافه نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی