ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Simple Transfer؛ راهی ساده برای تبادل فایل با وای فای میان رایانه و آیفون

دردسرهای تبادل فایل از طریق آیتونز و محدودیت های مضحکش را فراموش کنید. امروز قصد معرفی اپلیکیشنی را داریم که تبادل فیلم و عکس میان رایانه و آیفون یا دو دستگاه iOS با هم را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

دردسرهای تبادل فایل از طریق آیتونز و محدودیت های مضحکش را فراموش کنید. امروز قصد معرفی اپلیکیشنی را داریم که تبادل فیلم و عکس میان رایانه و آیفون یا دو دستگاه iOS با هم را از آب خوردن هم آسان تر می کند.

Simple Transfer اپلیکیشنی است که از طریق آن می توانید با سرعتی مثال زدنی، از طریق وای فای به جابجایی کلیه محتوای Camera Roll گجت های iOS میان دستگاه های مختلف بپردازید.

Simple Transfer 1

همانطور که نام اپلیکیشن فریاد می زند، برای کار با آن لازم نیست کار خارق العاده ای انجام بدهید: وای فای را روشن کنید، اپ را باز کرده و حالا آدرس اینترنتی که روی صفحه اصلی اش پدیدار شده را در مرورگر رایانه خود وارد نمایید.

حالا می توانید Camera Roll آیفون را به طور کامل در صفحه رایانه تان ببینید، از آن عکس و ویدئو استخراج کرده یا به آن محتوای جدیدی اضافه کنید. بدیهی است که تبادل عکس و ویدئو از این طریق بسیار سریع تر از روش سنتی و کُند تبادل کابلی انجام می گیرد. ضمن این که در این روش می توانید به یک باره ده ها فایل حجیم را با سرعتی بسیار بالا میان رایانه و آیفون جابجا کنید.

البته Simple Transfer فقط برای تبادل فایل میان رایانه و آیفون نیست، بلکه از آن می توانید برای انتقال سریع فایل میان دو دستگاه iOS هم بهره ببرید. با وجود این مزایا، شاید تنها محدودیت Simple Transfer، محدودیتش در فرمت های پشتیبانی شونده (که فقط عکس و فیلم هستند) باشد که البته این موضوع در اصل به محدودیت سیستم عامل iOS باز می گردد.

با این حال، یک بار که فیلم و عکس هایتان را با Simple Transfer جابجا کنید خواهید دید که چقدر نسبت به تبادل فایل با آیتونز سریع تر و کم دردسرتر عمل می کند. این اپلیکیشن برای استفاده آزمایشی رایگان است، اما در نسخه رایگان نهایتا برای تبادل 50 فایل مجاز بوده و از آن به بعد باید نسخه کامل اپ را خریداری کنید که توصیه می کنیم حتما این کار را انجام دهید.

Simple Transfer

Simple Transfer

سازنده: Rambax, LLC قیمت: رایگان (نسخه کامل 2.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 4.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahdifa
    mahdifa | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    برنامه خوبی است . به همکاران معرفی کردم تا نصب کنند

  • HNK7.COM
    HNK7.COM | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    فکر کنم خودتون ایفون استفاده نکردین!!! این چه کاریه بین دو ایفون واسه ارسال عکس و فیلم نیازی به اپلیکیشن نیست میشه ایردراپ کرد! با رایانه هم همینطور

مطالب پیشنهادی