ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

طبق گزارشات واتس اپ محبوب ترین پیام رسان اندرویدی حال حاضر دنیاست

بر خلاف کشورمان که در آن تلگرام انتخاب اصلی مردم برای پیام رسانی است، اپلیکیشن های واتس اپ و فیسبوک مسنجر در صدر جدول محبوب ترین و پراستفاده ترین پیام رسان های دنیا قرار دارند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

بر خلاف کشورمان که در آن تلگرام انتخاب اصلی مردم برای پیام رسانی است، اپلیکیشن های واتس اپ و فیسبوک مسنجر در صدر جدول محبوب ترین و پراستفاده ترین پیام رسان های دنیا قرار دارند.

گزارش جدیدی که از سوی شرکت آماری SimilarWeb منتشر شده نشان می دهد که واتس اپ با قرارگیری در صدر جدول پراستفاده ترین اپلیکیشن های پیام رسان در 109 کشور، در حال حاضر محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان دنیاست. اما در رتبه دوم نیز دیگر محصول کمپانی فیسبوک یعنی اپلیکیشن مسنجر را شاهد هستیم که با اختلافی فاحش نسبت به واتس اپ، پراستفاده ترین پیام رسان در 49 کشور و به این ترتیب دومین پیام رسان محبوب کاربران در سراسر دنیا محسوب می شود.

گفتنی است که واتس اپ و فیسبوک مسنجر با این آمار و ارقام فوق العاده، به خوبی دیگر سرویس های مشابه همچون وایبر، لاین، وی چت و تلگرام را به حاشیه برده اند. از میان کلیه پیام های رسان های موجود، شاید تنها وایبر با قرارگیری در صدر جدول محبوب ترین پیام رسان ها در بیش از ده کشور بتواند در برابر دو غول پیام رسان فیسبوک حرفی برای گفتن داشته باشد.

از نکات جالب دیگری که در این گزارش می خوانیم، محبوبیت اپلیکیشن KakaoTalk در کره جنوبی و موفقیت پیام رسان بلک بری موسوم به BBM در کشور اندونزی است. طبق تحقیقات شرکت SimilarWeb این پیام رسان در حال حاضر روی بیش از 87.5 درصد از گجت های اندرویدی ساکنان این کشور نصب شده و این در حالیست که فقط 0.42 درصد از آمریکایی ها از این اپ در موبایل های خود استفاده می کنند.

آمار و ارقام کامل گزارش را می توانید با مراجعه به این لینک مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۱۰ آبان ۱۳۹۵

    واقعا عجیبه که تلگرام رو اول نزاشتن.
    تلگرام به این امنی.تلگرام به این خوبی.
    مسنجر فیس بوک،فیس بوک،اینستا، واتس اپ همش از اسنپ چت تقلید میکنن چرا باید واتس اپ اول باشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی