ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ساعت های هوشمند Pebble 2 و Pebble Time 2؛ عرضه در سپتامبر و نوامبر

«پبل» را می توان یکی از استارتاپ های موفقی به شمار آورد که از طریق پروسه جمع سپاری توسط وب سایت «کیک استارتر» به جایگاه فعلی اش رسیده. حال همین شرکت ساعت های هوشمند جدید خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

«پبل» را می توان یکی از استارتاپ های موفقی به شمار آورد که از طریق پروسه جمع سپاری توسط وب سایت «کیک استارتر» به جایگاه فعلی اش رسیده. حال همین شرکت ساعت های هوشمند جدید خود را معرفی کرده است که Pebble 2 و Pebble Time 2 نام دارند.

ساعت هوشمند Pebble 2 در اصل نمونه پیشین Pebble Time است که با پردازنده ای سریع تر بروز رسانی شده و از طرفی، یک سنسور سنجش ضربان قلب هم به آن اضافه گشته. این حسگر به شکل همزمان با اپلیکیشنی که روی موبایل هوشمند خود نصب می کنید، هماهنگی یافته و ضربان قلب کاربر را به نمایش می کشد.

pebble-2-wide

در این میان Pebble 2، همانند نسخه قدیمی Pebble Time، به یک میکروفون مجهز شده در حالی که سایر مشخصات آن، باتری هفت روزه و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. طراحی کلی دستگاه نیز مشمول بهبودهایی شده است.

اما ستاره اصلی، Pebble Time 2 به شمار می رود که به نمایشگری بزرگتر تجهیز گشته. این نمایشگر رنگی، ۵۰ درصد از صفحه نمایشی که در Pebble Time (نسل قبلی) به کار گرفته شده بود، بزرگتر است. این در حالیست که در کنار نمایشگر بزرگتر، این محصول تغییری در اندازه فیزیکی نداشته و هم اندازه با نسل قبلی است.

مشخص نیست چگونه، ولی پبل موفق شده با استفاده از نمایشگر، باز هم عمر ۱۰ روزه ساعت هوشمند Pebble Time 2 را تضمین کرده و در این راستا، اجازه ندهد تا کاهشی صورت نگیرد. لازم به اشاره است که این اسمارت واچ نیز به سنسور سنجش ضربان قلب مجهز شده است.

هر دو ساعت هوشمند، از آخرین پلتفرم نرم افزاری این سازنده برخوردار هستند که به کاربر اجازه می دهد لیستی از مهم ترین اعلانات، فعالیت های ورزشی و یادآورها را در برابر خود داشته باشد.

پبل علیرغم موفقیت های بسیاری که تا کنون داشته، باز هم خبر می دهد که تصمیم دارد ساعت های هوشمند خود را از طریق جمع سپاری به فروش برساند و هر دو ساعت در «کیک استارتر» برای فروش قرار خواهند گرفت. اولین خریداران Pebble 2، تنها با پرداخت ۱۰۰ دلار و مشتریان Pebble Time 2 با پرداخت ۱۷۰ دلار می توانند محصولات مورد اشاره را به دست آورند.

عرضه Pebble 2 در سپتامبر آغاز می شود و Pebble Time 2 چند هفته بعدتر در ماه نوامبر به دست افرادی که اکنون هزینه اش را پرداخت کرده اند، خواهد رسید.

Pebble-2-smartwatch-software-features (4)

Pebble-2-smartwatch-software-features (2)

Pebble-2-smartwatch-software-features (1)

Pebble-2-smartwatch-software-features (3)

Pebble-2-smartwatch-software-features (5)

Pebble-2-smartwatch-software-features (6)

Pebble-2-smartwatch-software-features (7)

Pebble-2-smartwatch-software-features

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی