ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات سخت افزاری وان پلاس ۳

«اوان بلس» امروز اقدام به منتشر کردن اطلاعات سخت افزاری سومین پرچمدار وان پلاس کرده که در آن می توان ویژگی های معمول یک پرچمدار را بدون هیچ گونه مورد هیجان انگیزی مشاهده کرد. بنابر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

«اوان بلس» امروز اقدام به منتشر کردن اطلاعات سخت افزاری سومین پرچمدار وان پلاس کرده که در آن می توان ویژگی های معمول یک پرچمدار را بدون هیچ گونه مورد هیجان انگیزی مشاهده کرد.

بنابر گفته ی «بلس»، این تلفن هوشمند به نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولشون Full HD مجهز شده و از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ نیز استفاده می کند. در این بین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ذکر شده اما اطلاعاتی در مورد رم دستگاه بیان نگشته که البته می توان احتمال ۴ گیگابایتی بودن آن را داد.

وان پلاس ۳ همچنین از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود برخوردار است. از طرفی، اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته و پس از معرفی وان پلاس ۲ مشخص شد که این تلفن هوشمند به چیپ NFC مجهز نیست. چینی ها اعتقاد داشتند که پرداخت های موبایلی هنوز چندان مرسوم نشده اند و به دلیلی برای به کار رفتن این چیپ در موبایل یاد شده وجود نداشته.

امسال گویا نظر گردانندگان استارتاپ چینی، که اخیراً موفق نبوده مانند گذشته جذابیت های خود را حفظ کند، تغییر کرده و می خواهند چیپ NFC را در محصولات خود جای دهند. اوان بلس می افزاید که این محصول از نسخه جدید سیستم عامل اکسیژن، یعنی نسخه ۳.۱.۰ برخوردار است که بر پایه نسخه اولیه اندروید N توسعه یافته و قابلیت های این سیستم عامل را به دست کاربران می رساند.

لازم به اشاره است که شاید وان پلاس در پرچمدار امسال خود از پنل AMOLED بهره گیرد و از سوی دیگر، به نظر می رسد که این سازنده تصمیم دارد محصول خود را با کیفیت بالاتری به تولید رسانده و یا از متریال مرغوب تری در ساخت سومین پرچمدار خود بهره گیرد. انتظار می رود که شرکت چینی قیمتی بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ دلار برای وان پلاس ۳ برگزیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی