ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمال ساخت کنسول دستی جدید نینتندو با نام رمز MH کاهش یافت

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می داد کمپانی نینتندو در کنار کنسول جدید خود، ساخت یک پلتفرم دستی با نام رمز MH را هم هدف قرار داده است و به نظر می رسید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می داد کمپانی نینتندو در کنار کنسول جدید خود، ساخت یک پلتفرم دستی با نام رمز MH را هم هدف قرار داده است و به نظر می رسید نینتندو قصد دارد MH را همزمان با کنسول نسل بعد خود عرضه کند. امروز اطلاعات جدیدتری پیرامون این ماجرا به انتشار رسیده که احتمال به وقوع پیوستن شایعه مورد بحث را تا حدی کاهش می دهد.

به گفته «سرکان توتو» (Serkan Toto)، مدیر Kantan Games، کنسول دستی MH تنها یک «سناریوی احتمالی» است. به عبارت دیگر، کمپانی های بزرگ معمولا با تجزیه و تحلیل داده های گوناگون، پروژه هایی که در آینده امکان کلید خوردن را دارند، مشخص می نمایند. وضعیت برای MH هم به همین منوال بوده و اصلا خبری از عرضه همزمان با کنسول خانگی نینتندو وجود ندارد. حتی گفته شده که نام رمز MH برای درک بهتر این سناریو استفاده شده است.

البته این حرف را به معنای عدم ساخت دوباره یک کنسول دستی توسط نینتندو در نظر نگیرید. چون با وجود تکرار نشدن موفقیت های DS، همچنان 3DS توانسته به عنوان یک پلتفرم پر فروش خود را معرفی کند. از طرف دیگر نیز، گزارش های مالی نینتندو نشان می دهند که فروش 3DS به مرز 60 میلیون دستگاه رسیده؛ هرچند که DS تاکنون بیش از 154 میلیون دستگاه فروخته است.

برای اطلاعات بیشتر، کنسول خانگی جدید نینتندو که با نام رمز NX شناخته می شود، در ماه مارس 2017 [فروردین - اسفند] عرضه خواهد شد. شرکت مورد بحث گفته است رونمایی از این کنسول در نمایشگاه E3 پیش رو نخواهد بود. بنابراین به نظر می رسد برای NX باید تا گیمزکام و توکیو گیم شو منتظر بمانیم. هر دو نمایشگاه های یاد شده در تابستان برپا خواهند شد.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی