ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فوراسکوئر Marsbot را معرفی کرد؛ رباتی که شما را برای یافتن رستوران های اطراف کمک می کند

این روزها ربات های هوشمند در اپلیکیشن های پیام رسانی و دیگر محصولات، اهمیت ویژه ای یافته اند و کمپانی های بزرگ هر یک تلاش می کنند تا به نحوی به بازار داغ این پدیده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

این روزها ربات های هوشمند در اپلیکیشن های پیام رسانی و دیگر محصولات، اهمیت ویژه ای یافته اند و کمپانی های بزرگ هر یک تلاش می کنند تا به نحوی به بازار داغ این پدیده های نرم افزاری قدم گذارند.

در همین راستا، کمپانی فوراسکوئر هم امروز به جمع سازندگان ربات های هوشمند پیوسته و ربات جدیدی تحت عنوان Marsbot را معرفی نموده است. ربات مورد بحث که در قالب یک اپلیکیشن iOS منتشر شده، می تواند با آنالیز موقعیت جغرافیایی کاربر و نقاطی که بیشتر در آن ها رفت و آمد کرده به او نزدیک ترین رستوران ها را برای خوردن غذا پیشنهاد کند.

توجه داشته باشید که مارس بات یک چت بات نیست، بدین معنی که کاربر نمی تواند از آن درخواست پیشنهاد کند؛ در عوض ربات مورد بحث زمانی که برای امتحان کردن یک چیز جدید آمادگی دارید را پیش بینی کرده و با پیشنهاداتش شما را به جایی راهنمایی می کند تا بتوانید از بودن در آن لذت ببرید.

مارس بات درست مثل یک دوست صمیمی به مرور زمان یاد می گیرد که چه غذایی را بیشتر دوست دارید و تمایل دارید که بیشترین زمان تان را در چه رستوران هایی بگذرانید. ماریسا چاکو، مدیر محصولات فوراسکوئر در مورد عملکرد این ربات می گوید: "مارس بات مثل یک دوست صمیمی، وقتی که کافه جدیدی نزدیک محل کار من باز می شود، آن را به طریق متنی به اطلاعم می رساند. ضمنا درست مثل صمیمی ترین دوست من عالی و بی نقص نیست، اما همیشه از پیشنهاداتش نیت خیری دارد."

مارس بات فعلا برای سیستم عامل iOS و تنها برای استفاده شهروندان نیویورکی منتشر شده، اما پس از تکمیل امکانات و رفع نقایص به تدریج در اختیار دیگر کاربران از سراسر دنیا هم قرار خواهد گرفت. به گفته چاکو، علت ارائه مارس بات به صورت یک اپلیکیشن جداگانه از اپ اصلی فوراسکوئر این بوده که قابلیت های آن در میان امکانات پرشمار اپلیکیشن اصلی گم نشود.

چاکو معتقد است که "نوتیفیکیشن ها مدت هاست که اهمیت شان را از دست داده اند، چرا که نمی توانید تعامل زیادی با آنها داشته باشید. به همین خاطر ما می خواستیم که یک اپلیکیشن جدید و راهی تازه برای برقراری ارتباط را امتحان کنیم."

Marsbot

Marsbot

سازنده: .Foursquare Labs, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 17.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی