ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محدودیت 140 کاراکتری توئیتر تغییر یافت

اوایل امسال شایعه ای منتشر شد دال بر اینکه توئیتر می خواهد محدوده 140 کاراکتری برای توئیت ها را به 10 هزار برساند که البته این اتفاق هیچگاه رخ نداد. در مقابل این شبکه اجتماعی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اوایل امسال شایعه ای منتشر شد دال بر اینکه توئیتر می خواهد محدوده 140 کاراکتری برای توئیت ها را به 10 هزار برساند که البته این اتفاق هیچگاه رخ نداد. در مقابل این شبکه اجتماعی امروز خبر داد که از این پس بخش هایی از جملات در شمارش محاسبه نمی شوند که در نتیجه این اقدام محدوده یاد شده قطعا به رقمی فراتر از میزان مشخص شده قبلی خواهد رسید.

براساس اعلام توئیتر، وقتی به یک توئیت پاسخ می دهید، اسامی دیگر در این محدوده 140 کاراکتری محاسبه نمی شوند. ضمائم رسانه ای شامل عکس، فایل های گیف، ویدئو و کوت توئیت ها دیگر محاسبه نخواهند شد.

به لطف این تغییرات هر توئیت جدیدی که با یک نام کاربری شروع شود برای تمامی دنبال کننده های شما ارسال خواهد شد؛ این یعنی، استفاده از کاراکتر ".@" دیگر برای این منظور ضروری نیست و اگر بخواهید که همه دنبال کننده های شما پاسخ تان را ببینند میتوانید آن را ری توئیت کنید.

پیشتر از این توئیت هایی که با نام کاربری شروع می شدند صرفا برای کاربرانی قابل رویت بودند که هم شخص توئیت کننده و هم فرد نام برده شده را دنبال می کردند که حالا با این تغییر رویه چیز دیگری خواهد بود.

توئیتر اعلام کرده که این تعییرات ظرف ماه های آتی اتفاق خواهند افتاد، هرچند که همه کاربران هم امکان دریافت این تغییرات به صورت آنی را نخواهند داشت.

جک دورسی مدیرعامل این شرکت نیز در مطلبی که برای نشریه ورج ارسال کرده اینطور آورده است: این قابل توجه ترین تغییری است که در ماه های اخیر در توئیتر اعمال شده و امیدوارم که در نتیجه آن، گفتگوهای بیشتری  از طریق این پلتفرم اتفاق بیافتد. دورسی خاطرنشان کرده که شمارش نام های کاربری و در نظر گرفتن آنها در محدوده 140 کاراکتر مانع از شکل گیری گفتگو در این شبکه اجتماعی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • masih
    masih | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    خوبه

مطالب پیشنهادی