ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Family Farm Seaside؛ آرامش، آزادی، اعتیاد

شاید آزادی عمل مهمترین عنصر بازی های مدیریتی باشد، اما به عقیده ما لذت واقعی این عناوین، آرامشی هست که به مخاطبینش هدیه می دهد. در آثار مدیریتی کاربر هیچ گاه نگران هجوم دیگر بازیکن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

شاید آزادی عمل مهمترین عنصر بازی های مدیریتی باشد، اما به عقیده ما لذت واقعی این عناوین، آرامشی هست که به مخاطبینش هدیه می دهد. در آثار مدیریتی کاربر هیچ گاه نگران هجوم دیگر بازیکن های سطح جهان نبوده و می تواند با آسودگی خاطر بیشتری، به ساعات بازی خود فاصله دهد. Family Farm Seaside نمونه بارز اثبات این حرف است که به واسطه ذات شیرین خود، تجربه ای بسیار آرامش بخش را برای کاربر محیا می کند.

در این عنوان آنلاین، بازیکن باید مزرعه ای که به او محول شده را گسترش دهد. علت استفاده از واژه «ذات شیرین» در همین جمله نمایان می شود. محیط رنگارنگ، کاراکترهای دلنشین و ساختمان های زیبا همگی دست به دست هم داده اند تا بازیکن بیشترین لذت ممکن را ببرد. همان طور که گفتیم در Family Farm Seaside باید با تواناهایی که دارید بزرگترین مزرعه ممکن را خلق کنید.

این توانایی ها با کاشت گندم، درخت، احداث ماشین پنیر سازی شروع شده و به فعالیت های بزرگی ختم می شود. طبیعتا با پیشروی بیشتر در بازی و افزایش تجربه [به اصطلاح لول آپ شدن] هم می توانید به قابلیت های جدیدی دست یابید. یکی از بزرگترین المان های مثبت Family Farm Seaside همین جا خود را نشان می دهد. همان گونه که ابتدای متن اشاره کردیم، آزادی عمل اهمیت زیادی در بازی مدیریتی که خود زیر شاخه سبک استراتژیک هستند، دارد.

mobile-game

عدم حضور این ویژگی باعث می شود تا بازیکن یکنواختی گیم پلی را بیش از پیش احساس کرده و پس از مدتی خسته شود. Family Farm Seaside در این زمینه اصلا با کسی شوخی ندارد. مواد خوراکی یا ماشین ها همانند چرخه ای به یکدیگر متصل شده و بازیکن برای رسیدن به هر کدام از آن ها باید راه های گوناگونی را طی کند. به عنوان نمونه تولید پنیر را در نظر بگیرید. برای رسیدن به این محصول ابتدا باید گل بکارید. کاشت گل هم با داشتن زمین، کود و بذر اتفاق می افتد.

پس از پرورش، آن ها را به گاو می دهید تا این موجود دوست داشتی در بازی به شما شیر بدهد. اکنون وقت آن رسیده با خرید یک ماشین پنیر سازی، شیرها را وارد آن کرده و پنیر را دریافت کنید. تمثیلی که به کار بردیم، تنها قسمت کوچکی از Family Farm Seaside را تشکیل داده و هنگام تجربه بازی بهتر می توانید به عظمت آن پی ببرید. خوشبختانه علاوه بر آزادی عمل، تنوع ساختمان ها و محصولات هم به قدری هستند که اصلا نگران تکراری شدن بازی نباشید.

تمامی المان های بالا دست به دست هم داده اند تا Family Farm Seaside به یک اثر اعتیادآور تبدیل شده و میلیون ها بازیکن را دور یکدیگر جمع کند. اکنون به ویژگی های مثبت بازی موزیک ساده ولی دلنشین بازی هم اضافه نمایید تا بیشتری به جذابیت های آن پی ببرید. Family Farm Seaside توانسته با پایبندی به دو اصول «آرامش» و «آزادی عمل»، تجربه ای «اعتیادآور» را برای بازیکن به ارمغان بیاورد. این نکته را اضافه کنیم اگر به علاقه مند به انجام این سبک روی رایانه های شخصی هستید، به هیچ عنوان Stardew Valley را از دست ندهید.

Family Farm Seaside

Family Farm Seaside

سازنده: Flexion Mobile Limited قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 71.9 / 52.4 / 71.13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی