ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نمایشگاه E3 امسال برای اولین بار، میزبان گیمرهای معمولی هم خواهد بود

برای سالیان متمادی، نمایشگاه Electronic Entertainment Expo یا همان E3، تنها میزبان خبرنگاران و فعالان حوزه بازی های ویدیویی بوده و امکان حضور در این نمایشگاه منحصر به فرد، برای گیمرها مهیا نبوده است. اما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

برای سالیان متمادی، نمایشگاه Electronic Entertainment Expo یا همان E3، تنها میزبان خبرنگاران و فعالان حوزه بازی های ویدیویی بوده و امکان حضور در این نمایشگاه منحصر به فرد، برای گیمرها مهیا نبوده است. اما به نظر می رسد که بالاخره این شرایط قرار است تغییر کند و از امسال، گیمرها هم می توانند به نمایشگاه مراجعه کرده و بازی های محبوب خود را از نزدیک ببینند.

کمپانی Entertainment Software Association که برگزاری نمایشگاه E3 را برعهده دارد، اخیرا از رویداد دیگری به نام E3 Live رونمایی کرده که به گیمرها اجازه می دهد به صورت رایگان، بازی های جدید و محبوب شان را تجربه کرده و به پای صحبت با توسعه دهندگان آنها بنشینند. E3 Live قرار است به مدت سه روز و همزمان با E3 برگزار گردد.

با توجه به اینکه E3 Live قرار است برای اولین بار در سال جاری میلادی برگزار گردد، نمی توان انتظار داشت که شاهد رویداد چندان پر زرق و برقی باشیم اما تا به امروز چند کمپانی مانند یوبیسافت و برادران وارنر، حضور خود در این نمایشگاه را به صورت رسمی تایید کرده اند. همچنین کاربران می توانند با مراجعه به غرفه های HTC و آکیلس، دو هدست واقعیت مجازی Vive و ریفت را از نزدیک مشاهده و تجربه کنند. ضمنا Alienware هم با سخت افزارهای گیمینگ فوق العاده خود، میزبان دوست داران پلتفرم پی سی خواهد بود.

شاید تنها نکته ناامیدکننده این باشد که ظاهرا مایکروسافت و سونی برنامه ای برای مشارکت در رویداد E3 Live ندارند و هنوز امکان تجربه آخرین عناوین این دو کمپانی غول صنعت بازی، برای گیمرها فراهم نیست. اما در مجموع، برگزاری این رویداد می تواند ما را نسبت به سال های آتی امیدوار سازد و مطمئنا با حضور کمپانی های دیگر صنعت بازی و سرگرمی، بالاخره گیمرها هم سهمی از E3 خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی