ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل قصد خرید تایم وارنر را دارد؟

بر اساس گزارش جدیدی که فایننشال تایمز منتشر کرده، اپل در حال بررسی ایده خرید تایم وارنر است، به این سبب که میل بسیاری به ورود به بازار محتوای کسب و کار دارد. ادی کو، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۵

بر اساس گزارش جدیدی که فایننشال تایمز منتشر کرده، اپل در حال بررسی ایده خرید تایم وارنر است، به این سبب که میل بسیاری به ورود به بازار محتوای کسب و کار دارد. ادی کو، از مدیران کمپانی کوپرتینویی این ایده را در جلسه ای که سال گذشته با اولاف اولافسون، مدیر راهبردهای تایم وارنر داشت مطرح کرد.

فایننشال تایمز می گوید که خبر را از سه منبع مختلف و آگاه شنیده و اپل هم در این مورد صحبتی نکرده است. این اتفاق اگر صورت پذیرد، اپل صاحب مجموعه مالتی مدیایی به ارزش 60 میلیارد دلار خواهد شد که شامل بسیاری از رسانه ها مثل CNN، برادران وارنر و HBO می شود.

با این حال گفته شده که مباحث پیرامون این ادغام هیچ وقت از مرحله ابتدایی فراتر نرفته است و مدیران عامل دو کمپانی هیچگاه در موردش با یکدیگر صحبت نکردند و صرفا ادی کو این مسئله را در جلسه ای مطرح کرده است.

رخ دادن چنین اتفاقی می تواند بحث محتوا را میان شرکت ها بسیار جدی تر از گذشته کند. گوگل با در اختیار داشتن یوتوب یکی از بزرگ ترین رسانه ها را داد و در اختیار داشتن چنین مجموعه رسانه ای بزرگی برای اپل برگ برنده بزرگی خواهد بود.

بزرگ ترین منبع درآمد اپل که از فروش آیفون ها حاصل می شد در حال کاهش است و امسال برای اولین بار شاهد افول اپل طی دوران پس از آیفون بودیم. بعید نیست که افزودن بازوهای بزرگ تر و ویژگی های برجسته می تواند اپل را یک بار دیگر به صدر برساند.

اپل سال گذشته از سرویس Apple Music پرده برداشت و فایننشال تایمز می گوید که اپل قصد دارد سالانه صدها میلیون دلار روی تولید محتوا سرمایه گذاری کند. پس Apple Music احتمالا تازه شروع کار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdifa
    mahdifa | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    پس این که می گویند رسانه های آمریکا توسط گروهی خاص و کوچک اداره می شود تا حدودی صحت دارد که خط مشی یکسان انتشار خبر را پیگیری می کنند یا در بازه زمانی مشخص فیلم هایی پیرامون مسائل یکسان می سازند که شاید برای تغییر سلائق باشد ؛ در کنارش به دست آوردن بازار

  • pouya
    pouya | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    یا خدا. :|

  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    اپل داده بر میگرده به کسبو کار ماکرو سافت
    ماکرو سافت دست برده تو تولید سخت افزار

    در یک صورت اپل میتونه این کارو انجام بده ios بده به کل مبایل ها مثل اندروید .. ?

مطالب پیشنهادی