ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند Moto Z Droid از ماژول های قابل تعویض MotoMod بهره خواهند برد

پس از معرفی خانواده ی Moto G4 حالا موتورولا و لنوو آماده می شوند تا چند تلفن هوشمند پیشرفته ی دیگر با عناوین احتمالی Moto Z Style و Moto Z Play را رونمایی کنند. ناگفته نماند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

پس از معرفی خانواده ی Moto G4 حالا موتورولا و لنوو آماده می شوند تا چند تلفن هوشمند پیشرفته ی دیگر با عناوین احتمالی Moto Z Style و Moto Z Play را رونمایی کنند. ناگفته نماند که بر حسب شواهد موجود گمان می رود از هر دو اسمارت فون یاد شده در نهم ژوئن (۲۰ خرداد) پرده برداری گردد.

در این بین انتظارات بر این است که موتورولا امسال دو موبایل دیگر را نیز از طریق اپراتور مخابراتی ورایزن به دست علاقه مندان برساند و نام این تلفن های هوشمند Z Play Droid Edition و Moto Z Style Droid Edition باشد.

در همین راستا داده ها و خبرهایی که تازه به اینترنت راه یافته اند نشانگر این موضوع هستند که درویدهای آتی ورایزن در اصل نسخه هایی ری-برند شده از همان اسمارت فون های Moto Z جدید خواهند بود، یا حداقل تصاویری که حالا در اختیار داریم به وضوح این موضوع را تائید می کنند.

عکس هایی که در بالا به آنها اشاره شد توسط «اوان بلس» (فردی که عمدتاً با شناسه ی توییتری @evleaks) شناخته می شود منتشر گشته اند و در یکی از آنها (تصویر ابتدای مطلب) می توانیم به شکلی دقیق یکی از درویدهای بعدی را در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی ببینیم. این دستگاه اگرچه از بخش پشتی به نمایش درآمده، ولی به صورت کامل با تصاویری که از موبایل Moto Z‌ به بیرون درز یافته بود مطابقت دارد و شاید تنها تفاوت اصلی میان دو دیوایس در لوگوی «درویدی» باشد که در زیر دوربین اصلی واقع شده است.

بد نیست خاطر نشان سازیم که در زمان فعلی مشخص نیست که آنچه در حال رویت اش هستیم Z Style Droid Edition است یا Z Play Droid Edition.

ضمناً در کنار عکس مورد بحث، اوان بلس تصویر دیگری را نیز منتشر کرده که شامل گجت هایی با عنوان «MotoMods» می شود. MotoMod-ها در اصل قاب های پشتی قابل تعویضی هستند که می توانند قابلیت های خاص و معینی را به موبایل های دروید جدید بیافزایند.

هنوز نمی توان با اطمینان اظهار نظر کرد که هر یک از این ابزارهای جانبی یا ماژول ها چه ویژگی هایی را به محصولات آتی موتورولا خواهند افزود، ولی از روی عکس موجود می توان به سادگی حدس زد موتومُدی که در سمت راست قابل رویت است بی شک نقش یک ماژول دوربین را ایفا خواهد کرد. در شایعات و گزارش های پیشین نیز آمده که این دوربین جانبی امکان زوم اپتیکال را فراهم خواهد آورد و شاید همین مسئله بتواند قدری ضخامت و ابعادش را توجیه نماید.

منابع خبری از جمله وبسایت «فون آرنا» حدس می زنند که افراد برای دسترسی به ابزارهای جانبی مورد اشاره موظف باشند تا هزینه ای اضافی را بپردازند و حالا باید منتظر ماند و دید موتورولایی که در مسیری مشابه ال جی پای گذاشته تا چه حد می تواند در جلب نظر کاربران موفق باشد.

Upcoming-Motorola-Droid-Z-and-MotoMods (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی