ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید و فروش نکسوس 9 کاملا متوقف شد

طی سال های گذشته، گوگل با سری محصولات نکسوس، هم تلفن های هوشمند و هم تبلت های با کیفیتی ارائه می کرد که هر کدام در ابعاد مختلف، برطرف کننده نیاز بسیاری از کاربران بوده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

طی سال های گذشته، گوگل با سری محصولات نکسوس، هم تلفن های هوشمند و هم تبلت های با کیفیتی ارائه می کرد که هر کدام در ابعاد مختلف، برطرف کننده نیاز بسیاری از کاربران بوده اند.

خانواده نکسوس در طول همه این سال ها بسیار رشد کردند ولی حالا گوگل به جای تبلت های سری نکسوس، Pixel C را دارد. گوگل ماه گذشته نکسوس 9 را از گوگل استور حذف کرد و امروز هم بالاخره تولیدکننده اصلی این دستگاه یعنی کمپانی اچ تی سی توقف تولید نکسوس 9 را تایید کرد.

طی یک ماه گذشته اما اچ تی سی به فروش نکسوس 9 ادامه می داد و این اتفاق تا همین امروز ادامه یافت اما به هر حال پایان اجتناب ناپذیری در انتظار این محصول بود و بالاخره اچ تی سی هم رسما فروش دستگاه را متوقف کرد.

با این حال، بسیاری از فروشندگان شخص ثالث هنوز به فروش دستگاه ادامه می دهند تا موجودی انبارهای شان به اتمام رسد و شاید تا چند ماه دیگر به سختی بتوان تبلت نکسوس 9 کاملا نو پیدا کرد.

در عوض، گوگل تبلت پیکسل سی را به عنوان جایگزین در نظر دارد و اگر می خواهید تبلت اندرویدی مخصوص گوگل را داشته باشید، گزینه ای جز پیکسل سی در انتظارتان نیست. فعلا خبری از تبلت های بعدی از سری نکسوس نیست و شاید گوگل برای همیشه تولید این خط از محصولات را پایان بخشیده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sadegh.t
    sadegh.t | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    تبلت خوبی بود ولی متاسفانه توزیع مناسبی نشد. امیدوارم حداقل پیکسل توزیع مناسبی بشه با قیمت خوب متاسفانه الان تبلت اندرویدی خوبی در. بازار نیست

  • RZ@
    RZ@ | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    اگه از همون اول محصولات باکیفیت میساخت ،این مشکلات برااش پیش نمی یومد مثلا دستگاه هاشو به شیار کارت حافظه مجهز گنه

مطالب پیشنهادی