ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی تایپ جنگی؛ رقص انگشتان

یکی از بزرگترین مشکلات جامعه بشریت در معقوله «تایپ کردن» به سرعت بسیار پایین آن باز می گردد. تایپ جنگی آمده این مشکل را در بین ایرانی ها حل کرده و با یک تیر دو ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

یکی از بزرگترین مشکلات جامعه بشریت در معقوله «تایپ کردن» به سرعت بسیار پایین آن باز می گردد. تایپ جنگی آمده این مشکل را در بین ایرانی ها حل کرده و با یک تیر دو نشان بزند. به بیانی ساده تر، بازی بیشتر از آن که یک عنوانی ویدیویی باشد، ابزاری آموزشی نامیده می شود.

البته قبل از پرداخت به المان های تایپ جنگی باید بگوییم نه تنها ایده اصلی بازی اورجینال نیست، بلکه طراحی محیط و منو کاملا مشابه ZType است. با این وجود بازی به واسطه مکانیزم های گیم پلی خود ارزش بسیار بالایی برای تجربه کردن دارد.

در تایپ جنگی کنترل یک سفینه فضایی را خواهید داشت؛ سفینه ای که باید با تیرهای لیزری اش مانع برخورد دشمن ها با خود بشود. بالای هر کدام از دشمن ها کلمه ای وجود دارد. بازیکن باید برای پیروزی، آن کلمه را با کیبورد مجازی موجود در عنوان مورد بحث تایپ کند. با نوشتن هر حرف، تیری به سمت دشمن پرتاب شده و این کار تا تکمیل واژه ادامه خواهد یافت.

تایپ جنگی

با پیشروی در بازی هم سرعت حرکت سفینه های رو به رو افزایش یافته و چالش بیشتری را تجربه می کنید. طبیعتا اصرار بازی برای تایپ سریع موجب می گردد تا کاربر پس از مدتی به دقت و سرعت بالایی در این زمینه برسد. اما نکته ای که باعث شده تایپ جنگی برای کاربرهای داخلی جذاب تر شود، ایرانیزه کردن آن است.

تمام کلمات موجود در بازی فارسی هستند و می توانید مهارت های خود را با هم زبانان خود محک بزنید. خوشبختانه استودیو سازنده با قرار ندادن پرداخت درون برنامه ای برای بخش گیم پلی اثر خود، تجربه بهتری را برای بازیکن ها به ارمغان آورده است. البته می توانید با هزینه 1000 تومن تبلیغات را حذف کنید. اگر بخواهیم از دیدگاه گرافیکی نگاه به بازی بیندازیم، بازی باید بگوییم تایپ جنگی عنوان مینیمالیست و ساده هست.

طراحی ها دشمن ها و رابط کاربری هم همین راه را در پیش گرفته اند. تمامی این عوامل دست به دست هم داده اند تا تایپ جنگی را بهترین ابزار برای افزایش سرعت تایپ قلمداد کنیم. چون اپلیکیشن مورد بحث سعی کرده در قالبی سرگرم کننده سرعت و دقت کاربر را زیاد نماد. اگر به زمان خود هنگام تایپ اهمیت داده یا می خواهید توانایی های خود را با دیگر بازیکن های ایرانی بسنجید، توصیه می کنیم تایپ جنگی را از دست ندهید.

تایپ جنگی

تایپ جنگی

سازنده: تصویر گستر آپلو قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arash_rasoulzadeh
    arash_rasoulzadeh | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    این یک ایده ۰ تا ۱۰۰ کپی هست :|

مطالب پیشنهادی