ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رمزنگاری اطلاعات در آیفون اپل
تکنولوژی

اپل در حال بررسی روش های مختلف شارژ خودروهای الکتریکی است

اپل طی سال های آتی بالاخره از خودروی خود پرده برخواهد داشت اما گزارش جدیدی که از سوی رویترز منتشر شده نشان می دهد که اپل در حال بررسی روش های مختلف برای شارژ اتومبیل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

اپل طی سال های آتی بالاخره از خودروی خود پرده برخواهد داشت اما گزارش جدیدی که از سوی رویترز منتشر شده نشان می دهد که اپل در حال بررسی روش های مختلف برای شارژ اتومبیل خودران در دست توسعه اش است.

رویترز نوشته که اپل در حال مذاکره با شرکت های دارنده ایستگاه های شارژ الکتریکی است و اپل هم مشغول توسعه راهکارهایی برای بهینه سازی نوع شارژ است. گفته می شود که با توجه به سطح بالای رقابت، این کمپانی ها حاضر به صحبت در مورد تکنولوژی جدیدشان نیستند.

گزارش بسیار کوتاه است اما روی این موضوع تمرکز دارد که اپل می خواهد شیوه شارژ نوینی برای خودروی خود در نظر بگیرد و به همین سبب مشغول استخدام مهندسین با تجربه است.

شایعات مربوط به خودروی اپل بیش از یک سال است که قوت گرفته اند و چندین گزارشی که طی ماه های گذشته منتشر شده آن را جدی تر از هر زمان دیگری کرده است.

اپل به میزان قابل توجهی هزینه های تحقیق و توسعه را بالا برده و هر سال به میزان آن می افزاید. این ها بدان معناست که در سال های پیش رو باید شاهد اتفاق بزرگی از سوی این کمپانی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی