ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رونمایی تو نوت بوک هیبریدی از ایسر
تکنولوژی

ایسر از دو نوت بوک هیبریدی ارزان قیمت رونمایی کرد

در شرایطی که تنها چند روز به آغاز نمایشگاه Computex در تایپه پایتخت کشور تایوان و مهد برخی از شرکت های تکنولوژیک باسابقه باقی مانده، یکی از همین شرکت ها، یعنی ایسر پیش دستی کرده و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

در شرایطی که تنها چند روز به آغاز نمایشگاه Computex در تایپه پایتخت کشور تایوان و مهد برخی از شرکت های تکنولوژیک باسابقه باقی مانده، یکی از همین شرکت ها، یعنی ایسر پیش دستی کرده و دو دستگاه از جدیدترین نوت بوک های ۲ در ۱ ارزان قیمت خود را رسماً معرفی کرد.

هر دو مدل Switch V 10 و Switch One 10 مجهز به نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی از نوع IPS با قابلیت جدا شدن و استفاده به مانند یک تبلت هستند. هر دوی این نوت بوک ها از پردازنده چهار هسته ای اتم اینتل بهره می برند، اما مدل Switch V 10 با رنگ های متنوع تر و حسگر اثر انگشت، کمی گرانتر از برادر خود خواهد بود. این نوت بوک ها از درگاه USB-C برای شارژ، انتقال اطلاعات و خروجی تصویر بهره می برند.

مدل Switch V 10 در سه ماهه سوم امسال و با قیمت ۲۴۹ دلار در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید، اما مدل Switch One 10 از ماه جولای (تیرماه) با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

به احتمال فراوان ایسر این دو محصول تازه را در خلال نمایشگاه Computex در معرض دید عموم قرار می دهد. انتظار می رود که این دو نوت بوک هیبریدی با قیمت های رقابتی خود، از فروش خوبی در میانه های بازار برخوردار شوند.

Switch_One_10_SW1-011_01.0 Switch_One_10_SW1-011_02.0 Switch_One_10_SW1-011_05.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    بیشتر راجبش بگید کیفیت کنتراست تسویر

مطالب پیشنهادی