ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان ماه ژوئن سرویس اکس باکس لایو گلد مشخص شد

مایکروسافت طبق روال ماه های گذشته و در ادامه سیاست های مشتری مدارانه خود، عناوین رایگان مشترکین سرویس اکس باکس لایو گلد برای ماه ژوئن را معرفی کرده است. بر خلاف شایعات و اخباری که ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

مایکروسافت طبق روال ماه های گذشته و در ادامه سیاست های مشتری مدارانه خود، عناوین رایگان مشترکین سرویس اکس باکس لایو گلد برای ماه ژوئن را معرفی کرده است. بر خلاف شایعات و اخباری که در هفته اخیر پیرامون این موضوع منتشر شده بود و نوید عرضه چندی از محبوب ترین عناوین مورد علاقه بازیکنان را می داد، خط مشی لیست غنی اکس باکس لایو بعد از چند ماه تا حدودی شکسته شده و شاهد بازی های خاص یا مورد انتظاری نیستیم.

عنوان Goat Simulator یا همان «شبیه ساز بز» به عنوان اولین بازی رایگاه ماه ژوئن انتخاب شده است. این بازی از روز نخست ژوئن (12 خرداد) تا پایان ماه (11 تیر) برای اکس باکس وان قابل دانلود خواهد بود. بعد از آن نیز عنوان شکست خورده و نه چندان محبوب The Crew ساخته یوبیسافت از 16 ژوئن الی 15 ژولای (27 خرداد تا 25 تیر) به صورت رایگان در استور اکس باکس لایو قرار خواهد داشت.

طبق روند اخیر، صاحبان کنسول نسل هفتمی مایکروسافت نیز بی نصیب نمانده و دو عنوان متفاوت برای ماه آینده دریافت خواهند نمود. از 12 خرداد تا 26 همین ماه عنوان Super Meat Boy برای مشترکین گلد اکس باکس 360 رایگان بوده و به دنبال آن بازی استراتژیک نوبتی XCOM Enemy Unknown تا 10 تیر ماه جایگزین خواهد شد.

همانطور که از لیست پیش رویمان مشخص است، عناوین رایگان اکس باکس لایو گلد در ماه ژوئن چنگی به دل نمی زند و رغبت زیادی برای دانلود حجم های سنگین آن ایجاد نمی کند. The Crew تنها امید این مجموعه است که شاید انتظارات برخی از بازیکنان را برآورده سازد. لازم به ذکر است تمامی عناوین ذکر شده برای اکس باکس 360، از طریق قابلیت Backward Compatibility روی اکس باکس وان نیز قابل اجرا خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farid_Forootan_Shad
    Farid_Forootan_Shad | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    لامصب super meat boy چنگی به دل نمیزنه؟ آقایی که نقد مینویسی تو عمرت اینارو بازی کردی؟

مطالب پیشنهادی