ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لانچ تریلر بازی Mirror’s Edge Catalyst منتشر شد [تماشا کنید]

با توجه به اینکه دیگر تا عرضه بازی مورد انتظار Mirror's Edge Catalyst زمان زیادی باقی نمانده، کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا لانچ تریلر آن را منتشر نموده که Faith، شخصیت اصلی بازی را در حال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

با توجه به اینکه دیگر تا عرضه بازی مورد انتظار Mirror's Edge Catalyst زمان زیادی باقی نمانده، کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا لانچ تریلر آن را منتشر نموده که Faith، شخصیت اصلی بازی را در حال مقابله با کمپانی فاسد Conglomerate و نیز در حال دویدن بر فراز ساختمان های شهر Glass به نمایش می گذارد.

بازی Mirror's Edge Catalyst دنباله ای مستقیم بر نسخه ابتدایی بازی است که در سال 2008 روی کنسول های نسل هفتم و پلتفرم پی سی عرضه شده بود. گیمر در نسخه Catalyst یکبار دیگر کنترل Faith، شخصیت مونث بازی را برعهده خواهد داشت و باید به وی کمک تا شهر Glass را از دست نقشه های شوم کمپانی Conglomerate نجت دهد؛ نقشه هایی که می توان به زوال جامعه منجر شود.

گیم پلی Catalyst همانند نسخه پیشین، به صورت تمام و کمال روی ورزش پارکور متمرکز است و گیمر با دنبال کردن بازی از دید اول شخص، قادر به پیاده سازی اعمال مختلف براساس موانع محیطی خواهد بود. ضمنا قابلیت Social Play هم به بازی افزوده شده که امکان ساخت مسیرهای مسابقه و به اشتراک گذاری آن با دوستان را فراهم می آورد.

بازی Mirror's Edge Catalyst در تاریخ 7 ژوئن (18 خردادماه) روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. لانچ تریلر Catalyst نیز در پایین قابل مشاهده است. (در صورتی که قادر به تماشای ویدیو نیستید، از این لینک استفاده نمایید.)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • the machanic
    the machanic | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    آقا شایان میشه راجب قیمت این بازی برامون توضیح دهید و اگر CRACK نمیشه از کجا تهیه کنیم؟ لطفا رسیدگی کنید با تشکر

مطالب پیشنهادی