ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا می خواهد در مراسم بیستم خرداد خود، آینده موبایل های هوشمند را دگرگون کند

در حالی که کمتر از دو هفته تا مراسم بیستم خردادماه موتورولا باقی مانده، Motorola Mobility و لنوو خود را آماده می کنند تا تعجب همگان را برانگیخته و از موبایل هایی جدید که احتمالا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

در حالی که کمتر از دو هفته تا مراسم بیستم خردادماه موتورولا باقی مانده، Motorola Mobility و لنوو خود را آماده می کنند تا تعجب همگان را برانگیخته و از موبایل هایی جدید که احتمالا Moto Z Style و Moto Z Play نام خواهند داشت، رونمایی به عمل آورند. در هفته گذشته، موتورولا تیزری برای رویداد ماه خرداد خود منتشر کرد و حالا توضیح داده که موبایل تاشوی Razr به نمایش درآمده در آن، چه ارتباطی با مراسم پیش روی دارد.

موتورولا می گوید برنامه دارد که همانند معرفی اولین موبایل قابل حمل در سال 1973 و عرضه موبایل محبوب Razr در سال 2005، یکبار دیگر صنعت موبایل را دگرگون کرده و تعجب همه را برانگیزد. علاوه بر این، توییت جدید موتورولا احتمال استفاده از MotoMods را نیز قوت بخشیده است.

بنابر گزارشی که دیروز برایتان نوشتیم، موبایل های Moto Z Droid موتورولا، از ماژول های قابل تعویضی به نام MotoMods بهره مند خواهد بود که به دارندگان این دستگاه ها اجازه می دهد تا امکانات جدیدی به موبایل خود بیفزایند. MotoMods-ها در واقع قاب های پشتی قابل تعویضی خواهند بود که قابلیت های اضافه ای مانند زوم اپتیکال را برای موبایل به ارمغان می آورند.

مضاف بر این انتظار می رود تا در مراسم پیش رو، لنوو از موبایلی جدید و بهره مند از پروژه تانگو استفاده کند که امکان نقشه برداری سه بعدی از هر محیطی را به کمک چند دوربین و سنسور فراهم می سازد. در هر صورت، دیگر زمان زیادی تا رویداد مشترک لنوو و موتورولا باقی نمانده و باید دید که آیا این دو کمپانی می توانند همان طور که وعده داده اند، تعجب مخاطبان را برانگیزند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی