ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Pro Evolution Soccer 2017 به صورت رسمی معرفی شد

کمپانی ژاپنی کونامی، اخیرا به صورت رسمی از بازی Pro Evolution Soccer 2017 رونمایی کرده و تصاویری از آن به انتشار رسانده است. این بازی که طبق معمول در فصل پاییز به بازار عرضه خواهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

کمپانی ژاپنی کونامی، اخیرا به صورت رسمی از بازی Pro Evolution Soccer 2017 رونمایی کرده و تصاویری از آن به انتشار رسانده است. این بازی که طبق معمول در فصل پاییز به بازار عرضه خواهد شد، همانند PES 2016 با موتور FOX Engine توسعه می یابد.

کونامی هنوز اطلاعات چندانی درباره PES 2017 منتشر نکرده، اما می گوید بازی از قابلیتی جدید به نام «Real Touch» بهره مند خواهد بود که به صورت خودکار، راه هایی تازه برای دریافت و کنترل توپ های پاس داده شده تولید می کند. در واقع Real Touch قرار است فیزیک پیچیده توپ و راه های گوناگون برای کنترل آن از سوی بازیکنان حرفه ای را در بازی شبیه سازی کند.

pes_2017-1-1152x648 copy

علاوه بر این، قابلیتی دیگر به نام «Precise Pass» یا «پاس دقیق»، در بازی گنجانده شده که مکانیک های Real Touch برای تشخیص میزان دقت یک پاس را به مرحله جدیدی می برد. کونامی به عنوان توضیح گفته است: «حرکت توپ و ارتباط آن با محلی که بازیکن قرار گرفته، همه به بالا رفتن میزان دقت کمک کرده اند؛ و حسی هیجان انگیز به بازی بخشیده اند.

نسخه جدید سری بازی PES قرار است در فصل پاییز امسال روی پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، اکس باکس وان و اکس باکس 360 عرضه شود. ضمنا کمپانی کونامی گفته که اطلاعات بیشتری از PES 2017 در نمایشگاه E3 2016 رونمایی خواهد شد.

pes_2017-2 copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    یادش بخیر جان چمپیون تو PES 2013 گزارش گری میکرد یادش بخیر??

  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    بنظر من کیفیت و طبیعی بودن چهره های بازیکن های پی اس ۱۷ نسبت به نسخه ۱۶ پیشرفت فوق العاده چشم گیری کرده.
    در پی اس ۱۶ چهره بازیکن ها خیلی طبیعی و واقعی نبود ولی خوش بختانه در نسخه بعدی این مشکل برطرف شد و از شرکت کونامی خواهش میکنم که دشوار بودن بازی رو مثل پی اس ۱۳ کنن چون آدم کیف نمی کنه و با این کار بازی جذاب تر بشه.❤

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی