ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شکایت تازه از ترانوس
تکنولوژی

در طی ۴۸ ساعت دو بار از کمپانی ترانوس شکایت شد

شرکت خدمات بهداشتی و سلامتی ترانوس (Theranos) که توانست مالک خود را ثروتمندترین زن ایالات متحده کند، این روزها با مشکلات حقوقی متعددی دست و پنجه نرم می کند. در حالی که تنها یک روز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

شرکت خدمات بهداشتی و سلامتی ترانوس (Theranos) که توانست مالک خود را ثروتمندترین زن ایالات متحده کند، این روزها با مشکلات حقوقی متعددی دست و پنجه نرم می کند. در حالی که تنها یک روز از شکایت سنخی (class action lawsuit) یکی از مشتریان این شرکت می گذرد، حالا دومین شکایت از این دست نیز این بار توسط یکی دیگر از مشتریان آنها به ثبت رسیده است.

موضوع این شکایت «نقض قرارداد و انجام تست هایی است که از لحاظ دقت و کیفیت با آنچه وعده آن داده شده بود تناقض دارند.» علاوه بر اینها، طبق شکایت مذکور ترانوس متهم به «تبلیغات فریبنده و عدم توانایی ارائه تکنولوژی های وعده داده شده در خون گیری از انگشت و دریافت نمونه ها» شده است.

پاسخ شرکت مذکور محکم است و آنها دادخواست مطرح شده را فاقد وجاهت قانونی می دانند و قول داده اند با قدرت با آن برخورد کنند.

شکایت کننده ها خواستار پرداخت خسارت و پایان اقدامات فریبنده و تبلیغاتی ترانوس هستند. شکایت فوق هنوز از طرف دادگاه پذیرفته نشده و مشخص نیست که درجریان خواهد افتاد یا نه.

به طور قطع ۴۸ ساعت گذشته سخت ترین دوران کاری این استارت آپ حوزه سلامت بوده است. وال استریت ژورنال به تازگی فاش ساخته که شبکه داروخانه های زنجیره ای Walgreens، تا قبل از آن که اقدام به شراکت با ترانوس کند، متد آزمایشگاهی این استارت آپ برای آنالیز نتایج تست های گرفته شده را نپذیرفته بود، اما در حال حاضر ترانوس ۴۰ کلینیک خود را در داروخانه های Walgreens در سرتاسر آمریکا دایر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی