ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ نوستالژی ها هم همرنگ جماعت شدند

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Skylanders Battlecast

Skylanders Battlecast

اسپارو و کرش؛ دو شخصیت محبوبی که به یکی از بزرگترین همدم های بازیکن ها در نسل پنجم تبدیل شدند. با وجود این که کرش به یک تعطیلات طولانی رفته و هر از گاهی با انتشار شایعاتی در سر تیتر خبرها قرار می گیرد، اما اسپارو دوست داشتنی با فرنچایز Skylanders توانسته احساس نوستالژی بازیکن ها را بر می انگیزد. به نظر می رسد موفقیت های بسیار زیاد فرنچایزهای اسکایلندرز و هارت استون باعث شده تا Skylanders Battlecast پدید بیاید؛ عنوانی کارتی که در آن می توانید با انتخاب شخصیت های محبوب دنیای اسکایلندرز به رقابت با دیگر بازیکن ها در فضایی آنلاین بپردازید. نبردها هم با سه شخصیت مختلف و قدرت های جالب آن ها اتفاق می افتند. با وجود این که با خرید کارت های بازی می توانید به محتوای بیشتری دسترسی پیدا کنید، باید بگوییم Skylanders Battlecast کاملا رایگان بوده و بدون آن هم می توان از مبارزات لذت برد.

Skylanders Battlecast

Skylanders Battlecast

سازنده: Activision قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 751 / 506 مگابایت زبان:

Drift Zone 2

Drift Zone 2

ادامه یکی از محبوب ترین عناوین ریسینگ اندروید آمده تا بار دیگر، لذت دریفت کردن را در قالب تلفن های هوشمند به بازیکن ها هدیه دهد. طبیعتا با دریفیتینگ هم آشنایی دارید؛ حرکتی هیجان انگیز که در آن اتوموبیل ها لیز می خورند. مکانیزم اصلی گیم پلی Drift Zone 2 بر پایه همین حرکت نهادینه شده است. بنابراین باید با کنترل بسیار مناسبی که در بازی وجود دارد، دریفت کنید. گرافیک فوق العاده، موزیک های الکتریکی، مراحل متنوع و قابلیت شخصی سازی باعث شده تا بازیکن ساعت ها وقت خود را پای بازی بگذراند. البته با تمام این المان ها، نباید از قابلیت Bullet Time موجود در بازی بگذریم؛ قابلیتی که با آن می توانید زمان را آهسته کنید. یاد و خاطره مکس پین بخیر!

Drift Zone 2

Drift Zone 2

سازنده: Awesome Industries قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 88 مگابایت زبان:

RAID HQ

Raid-HQ

نمی دانیم چرا تا موجی در صنعت بازی های ویدیویی راه میافتد، بسیاری از استودیوهای سازنده سعی می کنند سوار بر آن شده و کمی از این هیاهو استفاده نمایند. اکنون هم اقبال به بازی های کارتی روی آورده است. خوشبختانه در بین آثار بی کیفیت، همچنان عناوینی در این سبک هستند که جذابیت هایی دارند. RAID HQ را می توان یکی از آن ها قلمداد کرد؛ عنوانی که می توان ترکیبی از بوم بیچ و کلش رویال، دو ساخته سوپرسل، دانست. شما در RAID HQ دو وظیفه خیلی مهم برعهده دارید؛ ساخت منطقه خود و حمله به دیگر پلیرها.

مدیریت مناطق از المان های سبک استراتژیک پیروی می کند. بنابراین بازیکن باید با قدرتمند تر کردن ساختمان ها خود، مانع از پیروزی دشمن ها شده و نیروهای جدیدتری بسازد. اینجاست که بخش دوم وارد عمل می شود. RAID HQ رگه هایی از عناوین کارتی دارد. بنابراین در هر حمله می توانید چهار کارت از سربازهای گوناگون را با خود به میدان نبرد ببرید. قابلیت ارتقا این کارت ها هم وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، RAID HQ یک عنوان آنلاین بوده و در لیست منتخبین منتقدان اپ استور هست.

RAID HQ

RAID HQ

سازنده: Mobile Gaming Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 58 / 90.9 مگابایت زبان:

AirAttack 2

AirAttack 2

در سری مقالات تفنگستان که به بهترین های سبک شوتر روی پلتفرم های موبایل پرداختیم، گفتیم شوتم آپ اولین سبک تیراندازی بود. به عبارت دیگر، شوتم آپ باعث شد تا سبک شوتر یا تیراندازی به وجود بیاید. با وجود این که چندین دهه از این اتفاقات می گذرد اما همچنان بازی های شوتم آپ طرفداران زیادی بین بازیکن ها دارند. بدون حرف اضافه: AirAttack 2 یکی از برترین شوتم آپ های تاریخ اسمارت فون ها هست؛ عنوانی که سعی کرده اتمسفر جنگ جهانی دوم را در قالب المان های مدرن به خورد بازیکن بدهد. در AirAttack 2 باید با کنترل هواپیمایی از نمای بالا به جنگ دشمن ها بروید. موزیک های بی نظیر، سیستم تخریب پذیری فوق العاده و قابلیت ارتقا هواپیما باعث شده اند تا بازی جوایز زیادی به دست آورد. برای اطلاعات بیشتر، AirAttack 2  اواخر سال 2015 برای iOS انتشار یافت و چند روز پیش شاهد عرضه آن در سیستم عامل اندروید بودیم.

AirAttack 2

AirAttack 2

سازنده: Art In Games قیمت: اندروید - رایگان / آی او اس - 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 334 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pooria
    pooria | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    سلام این اسم هفت سنگ رو نمی خواهید عوض کنید ادم فکر بازی قدیمی می کنه
    چه اسمی بابا

مطالب پیشنهادی