ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند آنر 5A تاییده رگولاتوری چین را دریافت کرد

سال گذشته خانواده جدیدی از موبایل های برند آنر وارد بازار شد که آنر 4A یکی از آنها بود؛ تلفن هوشمندی اقتصادی که از نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل بهره می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

سال گذشته خانواده جدیدی از موبایل های برند آنر وارد بازار شد که آنر 4A یکی از آنها بود؛ تلفن هوشمندی اقتصادی که از نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل بهره می گرفت و امکاناتی نظیر چیپست اسنپدراگون 210، 2 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و دوربین های اصلی و جلویی 8 و 2 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده بود.

حالا ظاهرا این شرکت در نظر دارد با افزودن دو عضو دیگر به این خانواده آن را بزرگ تر نماید. این موبایل ها آنر 5A و 5A Plus نام دارند که هر دویشان نیز به تازگی گواهینامه رگولاتوری چین، TENAA، را دریافت کرده اند.

مدل استاندارد یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل را در خود جای داده و از چیپست چهار هسته ای با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز و همچنین دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همانطور که تایید می کنید تغییر محسوسی در امکانات این موبایل نسبت به نسخه قبلی اش رخ نداده و صرفا حافظه داخلی آن دوبرابر شده است.

اما آنر 5A قرار است که همراه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی وارد بازار شود و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز یک دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و نسخه 5.1 اندروید نیز از قبل روی آن بارگذاری خواهد شد.

آنر  5A Plus همانطور که از نامش پیداست یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل دارد و از چیپست هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز بهره می گیرد. این دستگاه دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و باتری بزرگ تر 3000 میلی آمپر ساعتی برایش در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی و جلویی این موبایل نیز طبق اسناد TENAA به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی است.

honor-5A (2) honor-5A (3) honor-5A

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی