ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ی 2017 از Galaxy J3 با بدنه ی فلزی روی سایت آژانس رگولاتوری چین مشاهده شد

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از نسخه ی جدید (2016) Galaxy J3 در آمریکا رونمایی کرد که به حافظه ی رم بیشتری نسبت به مدل رونمایی شده در چین مجهز بود و دوربین متفاوتی نیز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از نسخه ی جدید (2016) Galaxy J3 در آمریکا رونمایی کرد که به حافظه ی رم بیشتری نسبت به مدل رونمایی شده در چین مجهز بود و دوربین متفاوتی نیز در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته بود. امروز اما نسخه ی تازه تری از این تلفن هوشمند مجوز TENAA (سازمان رگولاتوری چین) را دریافت کرده که به جای پلی کربنات به بدنه ی فلزی مجهز است. بر اساس اطلاعات موجود در این مجوز، Galaxy J3 (2017) در دو نسخه ساخته شده که یکی با شماره مدل SM-J3110 از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن HD بهره می برد و برای نسخه ی دیگر با شماره مدل SM-J3119 یک صفحه نمایش با همین اندازه اما رزولوشن Full HD در نظر گرفته شده است.

Galaxy J3 (2017) همچنین به چیپست 4 هسته ای با قدرت 1.2 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت حافظه ی رم مجهز است که اندکی از مدل پیشتر عرضه شده با بدنه ی پلی کربنات بالاتر به حساب می آید. این تلفن هوشمند 138 گرم وزن دارد و از دیگر خصوصیات آن می توان به باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت و دوربین های 8 و 5 مگاپیکسلی اشاره کرد که رزولوشن آنها نسبت به دوربین های 5 و 2 مگاپیکسلی مدل پیشین افزایش یافته است و نرم افزار دستگاه نیز اندروید 5.1.1 خواهد بود.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویری که از این تلفن هوشمند روی سایت سازمان چینی قرار گرفته را مشاهده نمایید، ضمناً توجه داشته باشید که هرچند سامسونگ تاریخ آغاز عرضه را مشخص نکرده، اما با توجه به دریافت مجوزهای لازم به نظر می رسد به زودی Galaxy J3 (2017) را در بازار مشاهده نماییم.

The-Samsung-Galaxy-J3-2017-is-certified-by-TENAA4

The-Samsung-Galaxy-J3-2017-is-certified-by-TENAA

The-Samsung-Galaxy-J3-2017-is-certified-by-TENAA2 The-Samsung-Galaxy-J3-2017-is-certified-by-TENAA3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • میثم
    میثم | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    درپشتش جای بازشدن داره بعد بدنه فلزیه؟؟؟!!

  • VTG
    VTG | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    سلام جناب گلستانه من برای سومین بار هست که نظر میدم و خواهش میکنم که فیسبوکتون چک کنید چندتا سوال داشتم ازتون اگر پاسخ بدید ممنون میشم

  • سامسونگ
    سامسونگ | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی وقت بود گوشی معرفی نکرده بود ....دلم واسه سامسونگ تنگ شده بود

    • amir44ho@gmail.com
      amir44ho@gmail.com | ۸ خرداد ۱۳۹۵

      خخخخ دمت گرم

مطالب پیشنهادی