ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکایپ 7.0 با رابط کاربری بهینه سازی شده برای تبلت های اندرویدی منتشر شد

مایکروسافت امروز نسخه ای جدید و ارتقاء یافته از پیام رسان اسکایپ خود را در گوگل پلی منتشر کرد. اسکایپ 7.0 از رابط کاربری جدیدی بهره می برد که برای کار در تبلت بهینه سازی شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

مایکروسافت امروز نسخه ای جدید و ارتقاء یافته از پیام رسان اسکایپ خود را در گوگل پلی منتشر کرد. اسکایپ 7.0 از رابط کاربری جدیدی بهره می برد که برای کار در تبلت بهینه سازی شده تا کاربران گجت های دارای نمایشگرهای بزرگتر بتوانند راحت تر از گذشته به جستجوی مخاطبین و چت و گفتگو با آنها در این اپ بپردازند.

مایکروسافت در این رابط کاربری جدید، المان های زبان طراحی متریال را به کار گرفته و یک دکمه اکشن شناور در پایین صفحه اضافه کرده که با فشردن آن می توان به سرعت وارد یک مکالمه متنی، صوتی یا ویدئویی شد.

اما شاید جذاب ترین تغییر اسکایپ 7.0، سیستم مالتی تسکینگ جدید باشد. از این پس در حین یک مکالمه، کافیست تبلت تان را در حالت افقی نگه دارید تا همزمان با صحبت بتوانید آخرین نوشته های رد و بدل شده را خوانده و حتی به طرف مقابل فایل بفرستید.

آپدیت مورد بحث ضمنا جستجوی فراگیر مایکروسافت را نیز به تبلت های اندرویدی آورده. در صفحه اصلی اپ یک نوار جستجوی جدید اضافه شده تا کاربران بتوانند از طریق آن مواردی مثل مخاطبین، گفتگوها و گروه های خود را به سرعت جستجو نمایند. نسخه جدید اسکایپ برای تبلت های اندرویدی را می توانید همین حالا از گوگل پلی دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    آیا برای ایران فیلتر نیست ؟ و می‌توانیم به راحتی استفاده کنیم ؟

مطالب پیشنهادی