ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Jawbone تولید تمامی دنبال کننده های تناسب اندام خود را متوقف می کند

Jawbone یکی از برترین برندها در زمینه محصولات پوشیدنی تناسب اندام به شمار می رود با این همه مدتی است که بخت با آن یار نیست و نمی تواند نظر کاربران را به محصولات خود جلب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

Jawbone یکی از برترین برندها در زمینه محصولات پوشیدنی تناسب اندام به شمار می رود با این همه مدتی است که بخت با آن یار نیست و نمی تواند نظر کاربران را به محصولات خود جلب نماید و همین ناکامی ظاهرا باعث شده که کمپانی مورد بحث عطای حضور در این بازار را به لقایش ببخشد و دیگر فعالیت خود در آن را ادامه ندهد.

گزارشی که اخیرا از سوی سایت Tech Insider منتشر شده نشان می دهد که این کمپانی تولید سری دنبال کننده های تناسب اندام Up خود را متوقف کرده و کلیه موجودی انبارش را به یک توزیع کننده شخص ثالث فروخته است. البته هنوز فرصت برای تلاش دوباره Jawbone در این حوزه باقیست اما شواهد امر حکایت از تمایل این شرکت برای خروج از بازار دارند.

گزارش جداگانه دیگری هم که از سوی سایت فورچون منتشر شده نشان می دهد شرکت مورد بحث علاوه بر این بخش، قصد فروش واحد تولید اسپیکر خود را هم دارد. Jambox یکی از نخستین اسپیکرهای بلوتوثی و پرتابل این شرکت بود که توانست برخلاف پوشیدنی های آن توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.

از طرفی این کمپانی ظرف یک سال اخیر پوشیدنی تازه ای را تولید نکرده و این در حالیست که رقیب آن یعنی Fitbit حسابی در این بازار تاخته و جای پای خود را محکم کرده است. اضافه نماییم که این شرکت غیر از اسپیکر و پوشیدنی محصول مهم دیگری برای عرضه به مشتریان خود ندارد.

Jawbone توانست در ژانویه امسال 165 میلیون دلار سرمایه جذب نماید و حسین رحمان مدیرعامل آن نیز در مصاحبه با تک اینسایدر اعلام کرده بود که شرکت متبوعش در تلاش برای ساخت یک دنبال کننده سلامت با گرید پزشکی است. البته هنوز فرصت برای تولید چنین محصولی وجود دارد اما اینطور به نظر می رسد که روزهای فعالیت این شرکت در حوزه محصولات مصرفی سطح پایین تر به سر آمده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ww_ea
    ww_ea | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    به نظر من زودتر باید این کارو می کرد. با وجود دستبندهایی مثل fitbit، garmin یا حتی myo دستبندهای jawbone شدیدا بی استفاده هستند و همشون از مشکل کمبود امکانات و نقص در طراحی رنج می برن

مطالب پیشنهادی