ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت های جدید برای کورتانا در بیلد جدید ویندوز 10

جدیدترین بیلد ویندوز 10 با شماره 14352 حاوی قابلیت ها و امکانات تازه ای برای تست کنندگان بتاست. در این نسخه، توانمندی های موسیقیایی کورتانا از پخش موزیک های ذخیره شده درون لایبرری شما با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

جدیدترین بیلد ویندوز 10 با شماره 14352 حاوی قابلیت ها و امکانات تازه ای برای تست کنندگان بتاست. در این نسخه، توانمندی های موسیقیایی کورتانا از پخش موزیک های ذخیره شده درون لایبرری شما با استفاده از فرامین صوتی فراتر خواهند رفت و کاربران آن قادر خواهند بود درست مانند دیگر دستیارهای صوتی نظیر الکسای آمازون برای آن تامیر تنظیم کنند.

هاب Windows Ink نیز قرار است که از قابلیت های کورتانا بهره مند گردد چراکه در بیلد جدید شما می توانید مستقیما از داخل یادداشت های خود برای آن ریماندر ایجاد نمایید و همچنین با نوشتن شماره تلفن، URL یا حتی آدرس ایمیل مورد نظرتان، اپلیکیشن مربوط به آن را مستقیما از داخل یک نوت یا یادداشت باز کنید.

file-explore-new-v-old

دیگر تغییرات اعمال شده در Ink عبارتند از قطب نمایی در قسمت خط کش آن و همچنین پاره ای اصلاحات کوچک تر نظیر روشن بودن وضعیت تاچ به صورت پیشفرض برای دستگاه های دارای نمایشگر تاچ که از قلم بهره نمی برند.

از طرفی حالا Windows Game Bar از بازی های بیشتری نظیر League of Legends، World of Warcraft و DOTA 2 به صورت تمام صفحه پشتیبانی می کند و آیکون فایل اکسپلورر نیز ظاهری کاملا متفاوت از قبل پیدا کرده.

تست کنندگان بتا همچنین می توانند با مراجعه به هاب فیدبک، اطلاع پیدا کنند که آیا مایکروسافت به بازخوردهای آنها پاسخ داده یا خیر. کلیه تغییرات بیلد جدید در وبسایت مربوطه آمده است و اگر در گروه Fast Ring هستید می توانید هم اکنون آن را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • vahed
    vahed | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    یکی می تونه به من بگه مایکروسافت چی از جون کورتانا می خواد دقیقا؟!

مطالب پیشنهادی