ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید تلویزیون های 4K فیلیپس با بهره گیری از تکنولوژی گوگل کست به زودی از راه می رسند

فیلپیس اعلام کرده نسل بعدی تلویزیون های 4K سری 6000 آن در ماه های خرداد و تیر از راه می رسند و آنطور که مشخص شده، این محصولات از تکنولوژی گوگل کست بهره می گیرند؛ در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

فیلپیس اعلام کرده نسل بعدی تلویزیون های 4K سری 6000 آن در ماه های خرداد و تیر از راه می رسند و آنطور که مشخص شده، این محصولات از تکنولوژی گوگل کست بهره می گیرند؛ در واقع مثل این می ماند که دستگاه های یاد شده همراه با کروم کست در اختیار مشتری قرار داده شوند با این تفاوت که به جای این قطعه جانبی، سخت افزار مورد نیاز برای این منظور در داخل بدنه دستگاه جای خواهد گرفت.

به لطف این تکنولوژی، دارندگان این محصولات قادر خواهند بود محتوای مورد نظرشان را از موبایل، تبلت یا کامپیوتر خود روی آنها پخش نمایند. دستگاه ها در قالب چهار نسخه مختلف شامل 43، 49، 55 و 65 اینچی عرضه خواهند شد و همگی شان از استاندارد HDMI 2.0a پشتیبانی می کنند. استاندارد فشرده سازی HEVC و همچنین دکودر VP9 نیز برای این تلویزیون ها در نظر گرفته شده است.

طبق خبرهای رسیده این دستگاه ها از تکنولوژی Sonic Emotion Premium sound enhancement بهره می گیرند که در واقع تجربه ای فراگیر از صدای سه بعدی را در اختیار کاربران قرار می دهد و اصلی ترین هدف این محصولات آن است که عملکرد UltraHD را با قیمتی معقول و منطقی در اختیار کاربران قرار دهند. تکنولوژی HDR یکی دیگر از امکانات در نظر گرفته شده برای این دستگاه هاست؛ بدان معنا که کاربران می توانند رنگ های مشکی عمیق و بسیار غنی داشته باشند و به لطف موتور پردازنده Pixel Plus Ultra HD تصاویری روشن و بسیار شفاف پیش روی شان قرار خواهند گرفت.

این تلویزیون ها بدنه ای بسیار باریک دارند و حاشیه شان هم اندک است. قیمت تعیین شده برای آنها عیلرغم امکانات و ابعادشان پایین است و کوچک ترینشان 650 دلار و بزرگ ترین آنها 1499.99 دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی